Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Marcella schreef:Kijk het op dat moment wel, maar A15 (richting Gorichem) is hier altijd drama met files. Maar ken gelukkig de omgeving dus weet ook binnendoor weg. En ik ben dus niet van plan om op de P10 te parkeren geen behoefte om misselijk of de grond van dichtbij te bewonderen.
suikermeisje schreef:Wij zijn echt langs de beurs gereden (zonder sticker trouwens)
Daar stonden we erg lang stil. Toen naar P10 gereden en daar stonden we zo. Dus daarom kun je beter rechtstreeks daarheen rijden en niet adres van beurs invoeren. Pendelbussen zijn zeer goed geregeld.
Op de bus terug staat een papiertje met p10 en rode lijn (dat is p10 of p11).
suikermeisje schreef:Hier een mega wagenzieke en degene waarmee we waren ook. Beide gewoon prima aangekomen. Was 10 minuten met de bus en viel echt heel erg mee..
judithh schreef:Hoe zit dat met die "sticker"? Wat en waar is dat voor en waar moet ik die halen? Snap er geen fluit van...
Bagheera_206 schreef:Gilbey schreef:Ik ben al aan het carpoolen en mijn bus zit vol
Maar hoe moet dat dan als jullie willen shoppen en de bus nu al vol zit?
suikermeisje schreef:Uhm rijbroek merk... geen idee eigenlijk. Was €50. Bij andere stands was ie €75 of duurder. Dit was een stand boven (dus 6.1, 7.1 of 8.1.). Heel veel geel met een doek waarop stond: jophur of gewone rijbroeken €39,95 en met grip €49,90. 2 broeken 5% korting. 3 broeken 10%.
Margrietjuh schreef:judithh schreef:Hoe zit dat met die "sticker"? Wat en waar is dat voor en waar moet ik die halen? Snap er geen fluit van...
Is een Duitse milieusticker, umweltzone sticker.
Die is verplicht als je in de stad wilt zijn/parkeren met je auto.
Kun je online bestellen, via de tüv (Duitse anwb).
Maar P10 valt buiten de umweltzone, daar mag je zonder sticker staan