Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Jaime_ schreef:Jawel hoor! Met de gewone tickets kun je overdag alle demo's, clinics, shows, presentaties etc bijwonen. Alleen zijn er ook nog enkele avondprogamma's na afloop van de beurs (de beurs is tot 19.00 uur) daarna zijn er enkele avonden nog avondshows, zoals Hengste 2015 en de HOP TOP Show. Daar heb je wel speciale kaarten voor nodig.
Jaime_ schreef:germie schreef:Ik heb wel eens wat gezien over longeren op de nh manier, nou, dat kon ik beter dan die pipo daar. Een keer wat flauwekul over buitenrijden. Dus nee, de shows zijn niet denderend. De hoptopshow is duur en zit dus niet bij de entree inbegrepen. Dus iets van niveau kost nog extra.
Onzin. Tuurlijk is er ook een hoop 'flauwekul' te zien, maar als je ff het showprogramma doorzoekt, zul je zien dat er genoeg te zien is van hoog niveau en wat tevens leerzaam kan zijn! Zo is Philip Karl echt geen prutser, ik ken weinig ruiters die dat kunnen evenaren. En Uta Graf rijd ook op bewezen niveau, of kan jij dat ook beter? Die shows/demo's zijn gewoon gratis en dit zijn nog maar 2 voorbeelden. Er is echt genoeg te zien wat leerzaam is en er staat genoeg op het programma wat wel van een degelijk niveau is. Maar zoals ik eerder al zei moet je dan wel even de moeite nemen om het showprogramma door te nemen op zoek naar de meer interessantere dingen.
Jaime_ schreef:Ja precies zo gaaf! Vorig jaar een show gezien van santi serra, had nooit van hem gehoord maar ik zal zijn show nooit vergeten, ontzettend leuke vent om te zien, maar het was nog mooier/gaver hoe hij mijn zijn paarden en honden omging. Echt ontzettend mooi om te zien, mijn vriend vond het ook echt prachtig.
Had toen ook iets gezien van een vrouw die in een elektrisch wagentje/rolstoel zat, en gewoon nog alles deed met haar paard, was ook echt leuk om te zien. En tuurlijk was dat geen topniveau, maar ik vond het heel gaaf dat iemand met een dergelijke beperking zo bezig is met haar passie. Ook mooi te zien hoe haar paard op haar was ingespeeld.
Voor de mensen die dit jaar ook voor shows/demo's gaan, wat willen jullie graag zien? Ik ga zondag en maandag en wil in ieder geval even kijken naar Philip Karl, verder zag ik ook een demo van Ingrid Klimke met cavaletti die ik wel wil zien. Horst becker lijkt me ook wel leuk om 1 van zijn demo's te kijken. Working equitation vind ik ook altijd ontzettend gaaf! En ik zag ook diverse ' doppellonge' clinics die me wel wat lijken. Er is ook iemand die een lange teugel demo geeft, lijkt me opzich ook leuk. Tot slot wil ik kijken bij een clinic over de perfecte warming up voor amazone/ruiter. En wie weet wat ik nog meer tegen kom wat mijn interesse wektIk heb in ieder geval een eigen showprogramma in elkaar geflanst zodat ik dat wat ik echt perse wil kijken (Philip Karl o.a.) niet mis.
ikke schreef:Jaime_ schreef:Ja precies zo gaaf! Vorig jaar een show gezien van santi serra, had nooit van hem gehoord maar ik zal zijn show nooit vergeten, ontzettend leuke vent om te zien, maar het was nog mooier/gaver hoe hij mijn zijn paarden en honden omging. Echt ontzettend mooi om te zien, mijn vriend vond het ook echt prachtig.
Had toen ook iets gezien van een vrouw die in een elektrisch wagentje/rolstoel zat, en gewoon nog alles deed met haar paard, was ook echt leuk om te zien. En tuurlijk was dat geen topniveau, maar ik vond het heel gaaf dat iemand met een dergelijke beperking zo bezig is met haar passie. Ook mooi te zien hoe haar paard op haar was ingespeeld.
Voor de mensen die dit jaar ook voor shows/demo's gaan, wat willen jullie graag zien? Ik ga zondag en maandag en wil in ieder geval even kijken naar Philip Karl, verder zag ik ook een demo van Ingrid Klimke met cavaletti die ik wel wil zien. Horst becker lijkt me ook wel leuk om 1 van zijn demo's te kijken. Working equitation vind ik ook altijd ontzettend gaaf! En ik zag ook diverse ' doppellonge' clinics die me wel wat lijken. Er is ook iemand die een lange teugel demo geeft, lijkt me opzich ook leuk. Tot slot wil ik kijken bij een clinic over de perfecte warming up voor amazone/ruiter. En wie weet wat ik nog meer tegen kom wat mijn interesse wektIk heb in ieder geval een eigen showprogramma in elkaar geflanst zodat ik dat wat ik echt perse wil kijken (Philip Karl o.a.) niet mis.
Die vrouw in de rolstoel en die Fries is er al een aantal jaren bij. Het is niet zozeer de vraag of ze er is maar meer wat ze nu weer verzonnen heeft. Ze is binnen haar mogelijkheden best wel heel creatief.
Marcella schreef:Kijken, kijken en niet kopen. En alles wat gratis is meenemen.
Neem wel trolley mee, omdat ik met rugzak lopen gigantische last van nek/schouders krijg. En trolley gewoon minder lichamelijke klachten geef.
Nog even geduld tot volgende week donderdag....heb er zin in.
Dyonne schreef:Is dat Silke Vallentin die jullie bedoelen?
LiindseyV schreef:Op welke dag komt zij met haar Fries? Ik zit maar te zoeken in het programma maar vind precies niks met Friezen? Ik ga zaterdag de 22ste de Barokke dag