HorseyDude schreef:
Dat is het paard van mijn vriendin! Ik zal het berichtje door sturen.
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
inowa schreef:nou mensen, de organisator heeft mij laten zitten.
sta met 2 schone pony's te wachten maar kan blijkbaar thuis blijven.
tot zover mijn weekend horse event, ik heb gezegd dat ik niet meer kom morgen ook niet.
nu ga ik lekker naar mijn vriend weekend houden.

inowa schreef:Ik heb zelf geen rijbewijs en dat was bekend.
Een maand was er de tijd om iemand in te schakelen alleen word het pas de laatste 2 dagen geregeld en uiteindelijk kan ik zelf op zoek gaan.
dat ik tot 00.30 uur bezig geweest ben met bellen en rondvragen en om 4.00 uur weer wakker was om klaar te maken werkt ook niet mee aan mijn humeur.
Ik stap nu lekker op de trein naar mijn vriendje die heel blij is dat ik kom.

manonutjuh schreef:Hij liep toch redelijk braad zn rondje?
Waren jullie nou al eerder naar huis? Hoorde dat er nog een clinic zou zijn van het ihw maar dat het paard al naar huis was.
heel tof miss_lizje schreef:manonutjuh schreef:Hij liep toch redelijk braad zn rondje?
Waren jullie nou al eerder naar huis? Hoorde dat er nog een clinic zou zijn van het ihw maar dat het paard al naar huis was.
Eigenlijk toen er geklapt werd ging hij ontspannen, maar ik had echt 1 blok spanning in mijn handen. Daarom liet ik hem ook relatief veel galoperen,dan is hij beter beheersbaar dan in draf. Mooie gangen en goede buiging was in iedergeval ver te zoeken.
Wij zijn inderdaad eerder naar huis gegaan. Orion is namelijk een binnenvreter en ging op een gegeven moment echt toch wel stres vertonen. Hij ging namelijk vanuit het niets zijn eigen mest eten terwijl er gewoon hooi en kuil in zijn stal hing. Toen ben ik ook maar met hem op het losrijterrein gaan lopen zodat hij even weg was van de drukte.
De clinic was voor mij ineens totaal nieuw, omdat ik zo kort van te voren deed invallen hoorde ik ook pas daar te plekke dat ik eigenlijk zelf dus nog een showtje moest doen. Lekker handig als je totaal niks geoefend of voorbereid heb. Het rondje fokkerij was al pure improvisatie.
Maar omdat hij dus toen echt liet merken dat hij niet meer op zijn gemak was zijn we gaan opladen en richting huis gegaan.
Hij krijg nu ook even 2 dagen om lekker bij te komen van deze inspanning. Want ondanks dat hij weinig heeft hoeven doen was dit dus toch wel een behoorlijke dag voor hem.
Maar het voelde wel heel eng, zo helemaal in je uppie in die bak. Toen voelde ik mij wel heel klein en kwetsbaar. Was ook erg blij dat het er op zat, maar ben ook blij dat ik het gedaan heb.

Ik had 4 kaartjes gewonnen, maar mijn moeder wist nog niet of ze wilde gaan. Maar nu waarschijnlijk wel! Ik houd dan een kaartje over (waarschijnlijk ga ik met mijn moeder en zusje), dus als iemand nog interesse heeft...