Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Toch bij deze even de vorige pagina quoten:
balen van het manen schuren!
kan ook niet wachten tot het echt lente wordt, ben de kou en nachtvorst meer dan zat! Die drie winstpuntjes gaan toch zeker wel lukken voor die tijd.
maar verder geen stoute dingen gedaan. Ben nu bezig de Fairfax singel aan het testen, vandaag voor het eerst maar moet zeggen dat ik echt verschil voelde! Afgelopen 2 dagen heb ik ook gereden, eerst gelongeerd om de rem eraf te halen, dat werkte wel maar moest er toch nog best aan rijden. Vandaag niet gelongeerd dus gelijk echte test. Maar hij liep vanaf het begin stevig door en heb de rem eigenlijk niet gevoeld, hij liep veel meer vanzelf
dus vooralsnog erg positief, ben benieuwd of ie het doorzet komende week. 

Na de SE week nog maar drie weken en dan is het 'vakantie' en dan beginnen de examend.
M'n instructrice is er toen op gegaan en daarna ging het gelukkig beter 

Verwacht er niet te veel van, haha. 
Heb er erg veel zin in en ben benieuwd hoe Edje zich gaat gedragen!
http://www.facebook.com/photo.php?fbid= ... =1&theater
alvast veel succes met je wedstrijddebuut zondag.
zondag zou ik m'n eerste springles hebben, maar er staat een vorstdag opgegeven dus ben bang dat het niets gaat worden... waarschijnlijk wordt het dus een buitenritje. Dinsdag weer les, ben benieuwd of ie de trend voortzet
. 

Moet voor de instructieweek nog wel wat oefenen, haha.
Hoop dat die grote kleine deugniet nog lang in me leven zal blijven, is echt me allesje
Verder ben ik zaterdag naar een hondenshow geweest in leiden waar veel kennissen en vrienden waren, zat ook wel 1 downside aan iedereen kent sil en vroeg natuurlijk ook hoe het ervoor stond.. Zucht. Gisteren verjaardag van me opa en vandaag Nicky. Gaat er trouwens iemand hier nog naar het tentenkamp? Ik ga woensdag de 10e in de avond ( moet natuurlijk iedere dag werken tijdens tentenkamp snotver haha! ) en deze vrijdag even een Uvex halen in Rucphen is 40% korting dan! Hallo Uvex hahaha! En wat hebben jullie allemaal gedaan? Was zo ernstig stil van het weekend.. 
morgen heb ik nog eens les, denk dat ik aan de hand daarvan ga besluiten of de singel blijft.
ik kan me goed voorstellen dat het lastig is om hem echt los te laten, je houdt tenslotte van hem en jullie zijn niet voor niets zolang samen geweest. Volgens mij wordt je alleen op den duur hier niet gelukkig van en onder deze omstandigheden vind ik het ook niet gek dat je nog steeds zo ziek bent en je niet goed voelt
lag er vrijdag ook bijna naast
echt op een haar na bleef ik zitten (of had ik hem op tijd tot stilstand kunnen krijgen haha). Ik zat er ook echt op van: 'ik zit nog, ik zit nog, ik zit nog
'

, vorige week een nieuwe lens gekocht voor mijn camera dus mag er lekker mee gaan oefenen de komende dagen.
Autsj, vervelend van je ribben
Pff, wat een gedoe met Sil... Snap dat het heel moeilijk is, sterkte
Mag ik vragen hoeveel hij kost?

Morgen Nederlands, dus vanavond nog even leren 
Dus als iemand nog tips heeft zijn ze welkom!