Succes komend weekend Pattypaard, Snowylover en CalvinenGino!
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
. (Zo waren de hekjes en het juryhok eng)
Afgelopen week ging wel goed maar waren ook maar met zijn drieen in de les.
Ik blijf gewoon stug volhouden en dan zal het een keertje goed komen toch

van de merrie van Voice hoop ik binnenkort betere foto's te kunnen maken! Gisteren voor het eerst gereden zonder dat mama in de bak stond.. joehoeee
RivellaLight schreef:Hee wat leuk Sharona95, misschien komen we elkaar eens tegen op concours! Is het al gelukt met het aanvragen van je startpas??
Dankjewelvan de merrie van Voice hoop ik binnenkort betere foto's te kunnen maken! Gisteren voor het eerst gereden zonder dat mama in de bak stond.. joehoeee
Leuk paard Aukelizzy! Daar kan je je goed mee vertonen in de ring

Ik ben echt trots op Chickie over vandaag! Er waren grote bloembakken waar ze bijna niks om gaf en meteen langs liep met in het stukje voor de ring te stappen en in de 1e proef vond ze het juryhok wel spannen maar liep er meteen langs! Ze bleef de spanning daar wel houden, werd wel iets minder maar niet genoeg maar ag, al hele verbetering
. Heb alleen het halsstrekken niet echt gedaan omdat ik het gevoel had haar daarna door de spanning kwijt te zijn en daar kregen we dan ook een mooie 5 voor. In de 2e proef een 8 voor halsstrekken
. De 2e proef was ze een beetje leeg.. maar.. juryhok? Wat juryhok, der staat toch niks geks?
. Kregen voor beide proeven 184 punten.
.