Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
listiglistje schreef:Reformer schreef:Jaaaaa, naar dit topic was ik op zoek!Ik ga denk ik deelnemen aan de dressuurweek, zou voor mij voor het eerst zijn dat ik naar de instructieweken ga. Heb geen idee wat ik ervan kan verwachten! Iemand ervaring met de dressuurweken? En worden ze nog onderverdeeld qua niveau of is dat niet meer? Omdat ik op de KNHS site zelf maar 1 dressuurweek zie zonder onderverdeelde groepen..
Hier ervaring![]()
Iedere dag dressuurles van goede instructie, je kan daarnaast een springles volgen, deelnemen aan een
proefgerichte training met beoordeling/begeleiding door een GP jury en iedere avond een clinic/workshop.
Je wordt ingedeeld naar nivo L/M/Z maar ligt ook een beetje wie welke instructie kiest (je mag keuzes doorgeven)
Reformer schreef:Reformer schreef:Jaaaaa, naar dit topic was ik op zoek!Ik ga denk ik deelnemen aan de dressuurweek, zou voor mij voor het eerst zijn dat ik naar de instructieweken ga. Heb geen idee wat ik ervan kan verwachten! Iemand ervaring met de dressuurweken? En worden ze nog onderverdeeld qua niveau of is dat niet meer? Omdat ik op de KNHS site zelf maar 1 dressuurweek zie zonder onderverdeelde groepen..
Hier ervaring![]()
Iedere dag dressuurles van goede instructie, je kan daarnaast een springles volgen, deelnemen aan een
proefgerichte training met beoordeling/begeleiding door een GP jury en iedere avond een clinic/workshop.
Je wordt ingedeeld naar nivo L/M/Z maar ligt ook een beetje wie welke instructie kiest (je mag keuzes doorgeven)
[/quote]
! Reformer schreef:listiglistje schreef:
Hier ervaring![]()
Bedankt voor de info! Heb er echt zo een zin in!!!
gezellig!
Jorinda__ schreef:[/quote]Voor iedereen die ook graag op de lijst wil!
... Je kan maar beter duidelijk genoeg zijn haha.
Graag even in een PB naar mij (Jorinda__ > twee onderstreepjes) onderstaande informatie sturen:
- Boktnaam
- Eigen naam
- Eigen leeftijd
- Naam van je paard
- Welke week je gaat
- Indien van toepassing welk niveau je rijdt
- Eventueel een foto van (jou en) je paard
Ach, als we de niveaus erbij zetten, kunnen we net zo goed direct foto's erbij zetten hè haha!
Gelieve niet zelf de lijst quoten, ik zet iedere avond de aangepaste lijst zelf neer om de boel overzichtelijk te houden!