Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
madelief88 schreef:Iedereen het leuk gehad vandaag? Paard hier is weer helemaal wit, alle spullen klaar, morgen vertrekken, zin in hoor! Als mensen mij herkennen, spreek mij gerust aan (PRE polo, witte kleine PRE, niet te missen!)
pluisje88 schreef:Marjoow schreef:En die omroepster, wat flauw van degene die niet mochten draven vanwege "geen cap". Zelfs een officiele dressuurhoed mocht niet mee gedraafd worden
Ik heb er niet echt gekeken. Vond het andere jaren niet boeiend. Maar zag het in het langslopen. Waren er van de school mensen zonder cap? Dat vind ik echt heel slecht dan...
lifaya schreef:wie heeft vandaag Wat maakt een foto nou bijzonder? met Bit-fotograaf Lonneke Ruesink gezien?
Sjolvir schreef:Als je stapt en je paard schrikt kan je net zo goed van je paard vallen of als hij er vandoor gaat.
Ik had overigens ook begrepen dat voor alle ruiters cap verplicht was.
Dus dan moet iedereen hem ook maar opzetten.
Stamboek had ons ook al gezegd, dressuur hoedjes lekker thuis laten, cap verplicht,
vind dat duidelijke regel, vind ook dat ze dan consequent moeten zijn.
lifaya schreef:Overdreven zooi zegIk meen me te herinneren dat die omroepster niet veel fans heeft vanwege haar idiote acties. Zo heeft ze eerder tijdens het rassendefile gezegd dat iedereen moest klappen terwijl een aantal paarden echt helemaal gek werden. Maar nee hoor, daar deed ze alleen maar lacherig over... Hork.
Die MM's zijn juist interessant om te zien in hun extra gang, wat nou alleen stappen