Hoi allen, hier een klein berichtje vanuit thuis. Ik was vanochtend zo moe dat ik maar besloten heb om vandaag niet naar HE te gaan. Wel jammer hoor! Vond t erg leuk en gezellig en heb weer een hoop leuke nieuwe mensen leren kennen.
Niemand die ons van station deurne naar eindhoven wil brengen Bus gemist... dus half uur wachten....
Typfoudt
Geplaatst: 11-09-11 18:35
Wij hebben gisteren een halfuur gewacht op station Deurne: we kwamen om 14:05 daar aan door vertraging met de bus vanuit Eindhoven, dus er reden geen pendelbusjes meer. Er waren nog 2 mensen met hetzelfde probleem: dus naar een restaurantje gelopen om het telefoonnummer van een taxibedrijf te bellen. Gebeld, maar geen taxi beschikbaar. Toen naar een meneer gelopen die in zijn Mercedes zat te wachten. Hij vroeg aan ons of wij een taxi zochten. ''Eigenlijk wel ja!'' Die meneer bleek een taxichauffeur te zijn, maar hij had geen blauw kenteken. Hij zat op 2 mensen te wachten die hij kende, en toen mochten we meerijden Zaten we met z'n 7en in de taxi: wat een stunt Hij rekende een tientje voor met z'n 4tjes, dus helemaal toppie natuurlijk! Waren we daar op Deurne: stonden er bordjes bij de pendelbusjes ''op oproep te bellen'' (zoiets) met een telefoonnummer erbij. Tsja: als ze die nou ook even duidelijk (op de terugweg bleek dat ze die op een boom bij het station hadden gehangen, aan de kant van waar je het station af komt: valt dus helemaal niet op als je niet van het station afkomt er reed geen enkele trein) zichtbaar ophingen bij het station Ondanks dat we er later waren dan gepland een super leuk dagje gehad
Ze was een shetlander aan het aaien en opeens geeft ze hem uit het niets een trap. Nou, dan moet je mij niet hebben (moeder stond er gewoon bij hoor) Ik loop naar der toe, vraag aan der waar ze het gorre lef vandaan haalde die pony te trappen zonder dat die wat deed. Zegt ze heel brutaal tegen me; Hij deed een stap opzij en ik wou dat die bleef staan.. (met zo'n arrogante smoel erbij). Toen werd ik nog bozer, ik zeg; 'Als jij mijn kind was geweest denk ik dat ik je in het terrarium had gestopt, en je elke dag 1 levende kakkerlak te eten gaf.'
Ik was zooo boos
En die moeder stond erbij en keek ernaar, die stond een beetje te glimlachen enzo naar mij. Dus ik vroeg aan haar; 'Is dat uw kind?' Ja zegt ze. Ik zeg; 'waarom zegt u er niets van' Ze zegt; 'Ik ben bang dat ze anders boos wordt'.
Toen moest ik lachen en heb der succes gewenst met het opvoeden van dat jong.
Ghostattack
Geplaatst: 11-09-11 19:42
Oh god.. Eigenlijk vind ik dit heel grappig haha. Wat een asociaal kind zeg. Ik had haar gewoon terug moeten schoppen