maar die roze witte vind ik echt gaaf!!! op internet vind je m alleen met dat pony'tje erop
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
_Joyy schreef:@ dominiquesr: dat is balen zeg, en het ergste is nog wat je niet zomaar terug kan!
@ Janneke_Tri: Oh kwa dekjes heb ik echt te veel, ook bijpassende peesjes, maar ik ga geen dekjes kopen van 70 euro, kan ik niet eens betalen haha.
MelanieB schreef:Daar ben ik ook benieuwd naar, hebben ze veredus beschermers?
En veiligheidsbeugels zijn ook extra op mn lijstje gekomen na onhandige val net dus ben bang dat ik op krukken moet woensdag ( of naja, 1tje). (paard schrok, was uitstappen en viel er via kont af en bleef hangen in beugel)
Don_Zhivago schreef:WIE O WIE HEEFT EEN FOTO VAN DIE LAKHALSTERS!!!!
die heb ik nl niet gezien zaterdag, maar een vriendin van mij gaat a.s weekend..
Die kan hem dan misschien meenemen.
ulestro schreef:Don_Zhivago schreef:WIE O WIE HEEFT EEN FOTO VAN DIE LAKHALSTERS!!!!
die heb ik nl niet gezien zaterdag, maar een vriendin van mij gaat a.s weekend..
Die kan hem dan misschien meenemen.
zal er donderdagavond eentje maken voor je.
ofwel eentje morgen op de stand met mijn telefoon
@janneke : ik dacht iets van een 120 euro voor de gewone en dan 190 voor die met carbon (alle 4 samen)
Janneke_Tri schreef:ulestro schreef:
zal er donderdagavond eentje maken voor je.
ofwel eentje morgen op de stand met mijn telefoon
@janneke : ik dacht iets van een 120 euro voor de gewone en dan 190 voor die met carbon (alle 4 samen)
oeh, haha dat is nog t duur
bianca1980 schreef:JANNEKE @ er staat een stand met alleen maar zwepen, dus lijkt me dat daar voor jou wat tussen zit, gezien de exclusiviteit van deze stand zal het denk ik wel wat kosten....