Paardenvierdaagse Epe! Ik ben al aan het aftellen!!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Nimber

Re: Paardenvierdaagse Epe! Ik ben al aan het aftellen!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-10 21:35

Vandaag een minder rit. Ik hou niet van al die verharde wegen en regen is stom, gelukkig was het niet veel. stuk bij Gortel was wel weer prachtig mooi.
Lekker op kunnen trekken aan een prachtig 4 span schimmels. in 2.5 u binnen incl pauze

curly2day

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-10 21:39

Nimber schreef:
Vandaag een minder rit. Ik hou niet van al die verharde wegen en regen is stom, gelukkig was het niet veel. stuk bij Gortel was wel weer prachtig mooi.
Lekker op kunnen trekken aan een prachtig 4 span schimmels. in 2.5 u binnen incl pauze

Met een gezellige belg achter het stuur :+

LisaB

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-10 21:46

We zijn bijna droog over gekomen vandaag!! Superrit gehad. Was weer heerlijk!!

Josfoto

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-10 22:01

De foto's van dinsdag staan op internet; mss sta je er wel bij ;)
Spookie schreef:
Josfoto: zie ik zo maar leuke foto van ons voorbij komen! (stiekem getipt door Juval, die ik op het laatste stukkie tegenkwam vandaag :P )

LisaB

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-10 22:03

Wij niet.... Zie wel heel vaak dezelfde langskomen.
Ben benieuwd hoe de foto van gisteren geworden is. Vandaag zijn we wel gespot, dus morgen misschien online?!

Spookie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-10 22:09

josfoto: ik weet t wel zeker, ben die ene met die stippel die je wel gefotografeerd hebt haha!

Kim: dat 4-span heb ik ook gezien, toen ik wegreed bij de rust kwamen zij net aan.

Josfoto

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-10 22:10

Vandaag in de regen ;)
Afbeelding

No_No

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-06-10 22:16

Roskur schreef:
Stond je bij de pleisterplaats Josfoto? Daar zagen we nl. een fotograaf staan die fotootjes van ons heeft gemaakt (wildkleur bruine ijsco voor paars-gele sulky), dus wij willen graag weten wie dat is :D

Ik heb jullie gezien!!! :D

Op de jagtlustweg richting de camping jagtlust.

Ik ben dus ook weer terug! Paard heeft zich TOP gedragen! Veel rustiger dan gisteren. We stapte zelfs weg!
Langs de weg deed ze het ook perfect! Ik wist niet eens of ze verkeersmak was :+ Nou dat was ze dus wel!
Hopelijk redden we het morgen ook!
Morgen moet ik eerst solliciteren, morgen aan het eind van de middag starten we weer :P
Slaap lekker straks en tot morgen!!!!!!

kalaio

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-10 22:17

Ja hoor jos, we staan op je site, dus toch gespot.

Ben benieuwd of de foto's in de regen net zo mooi zijn.

Horseware

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-10 22:19

Ik ben ook net terug :-)
Ik heb vandaag Joyce met Ot gezien :D
Vandaag ander paard mee, die gedroeg zich heel goed, tot het laatste stukje. En het was een stuk droger dan gisteren gelukkig!

Helaas nog steeds geen foto |(

No_No

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-06-10 22:20

Wat kosten de foto`s van de fotograaf eigenlijk? Ik heb niet eens gekeken... }:0

juval

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-10 22:38

wij hebben vandaag ook weer een heerlijke, bijna droge, rit gehad. Mooie omgeving weer. Wel veel weg, maar ach, de bermen waren gauw gevonden (was vandaag nou de route met de meeste weg?) We hebben in het bos zelfs nog een WILD ZWIJN gezien, dat was wel heel bijzonder!!

Jos hebben we vandaag ook gezien, maar ik ben bang dat die foto mislukt want Zoëy vond het nodig om haar hoofd heel raar hoog in de lucht te gooien. :) ik ben benieuwd.

spookie, sandrina en splash gespot vandaag.

LisaB

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-10 22:51

Vandaag was idd de route met het meeste verharde weg. Is wel erg fijn voor de menpaarden. Morgen lekker de hei op!!

juval

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-10 22:52

zijn de routes eigenlijk elk jaar hetzelfde?? het lijkt me tot nu toe precies hetzelfde als vorig jaar.

LisaB

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-10 22:59

Wel veel overeenkomsten idd. Maar das niet erg. Rij dit jaar voor de 7de keer mee en weet vaak nog niet waar we zijn :P

Carolien007

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-10 23:22

Zo vandaag voor mij de eerste dag gehad. Zijn 3 uur onderweg geweest, met maar een korte pauze. Omdat gister een paard kreupel is geraakt hebben we een andere (kleinere) pony mee moeten nemen. Beestje is lang niet onder het zadel geweest maar heeft het super gedaan (loopt veel voor de wagen). Dus we hebben het lekker rustig aan gedaan. Die van mij had er wel echt zin in en was erg wakker nog aan het eind :D.

Maaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-10 23:40

Heel lekker gereden maar de rit op zich was minder mooi dan gister. Verharde wegen hebben we thuis ook :+ Maar desalniettemin erg genoten! Na de rust werd het droog en hebben we fijn achter het vierspan schimmels aan kunnen rijden. Hopelijk morgen weer een helemaal droge rit, dat is toch het leukst :D

No_No

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-06-10 10:16

Net mijn sollicitatiegesprek gehad... Toch best lastig om op een gesprek te moeten bij een beroep waar je 1: niet voor geleerd hebt en 2: waar je geen werkervaring in hebt..Woensdag moet ik een ochtend meedraaien eind volgende week wordt ik gebeld met de mededeling of ik terug mag komen := Ik zal het meemaken!

Vanmiddag weer een rit maken!! De heide, lijkt me erg leuk! Hopelijk heeft mn paard geen zere spieren. Ze was gister nog behoorlijk kwiek :D
Met jullie paarden alles goed?

mysa
correspondent/vertaler

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-10 10:54

Spannend, wat voor baan is het?

Paard goed hier, mens wat minder, althans zitvlak enkels en knieën, leg er vandaag maar eens een ander zadel op.

Vandaag is een prachtige rit, beetje thuiswedstrijd voor mij, maar nu mag ik ook eens over paden rijden zonder bekeurd te worden!

No_No

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-06-10 11:15

mysa schreef:
Spannend, wat voor baan is het?

Paard goed hier, mens wat minder, althans zitvlak enkels en knieën, leg er vandaag maar eens een ander zadel op.

Vandaag is een prachtige rit, beetje thuiswedstrijd voor mij, maar nu mag ik ook eens over paden rijden zonder bekeurd te worden!

Ja... billen ... auw! Blaren op mijn vingers.. AUW!

Het is een baan als groepsleidster bij een kinderopvang. Ik heb geleerd voor onderwijsassistente :+

Die bekeuringen die zullen niet mis zijn denk ik! Ben je vaak beboet?
Liggen die boswachters tussen de heideplantjes te wachten tot er iemand langs komt of zo?

Volgens buienradar komt er vanmiddag weer een mooie rode vlek over Epe...

juval

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-10 11:28

idd mooie rit vandaag, maar die onweer zit me niet zo lekker... zou niet fijn zijn om midden op de hei door de bliksem overvallen te worden.. twijfel dus een beetje of we wel moeten starten vandaag. op de site staat er verder niets over.

ik voel mn rug inmiddels wel, maar dat komt meer van het slapen op een luchtbedje dan van het rijden. Paardje begint helaas wel erg in te vallen, ze eet slechter..

mysa
correspondent/vertaler

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-10 12:01

Er zijn ook wel stukken bos, tussen de heidevelden in en erlangs, niet dat dat nou zo veilig is, maar daar ben ik dan toch liever dan midden op de hei.

Bekeuring: geloof 90 euro, ik ben zelf nooit echt bekeurd, wordt wel vaak mee gedreigd, mijn man wel.
En ja, er 1 dienstklopper, als die me op een legaal pad tegenkomt rijdt hij om, om te kijken of ik niet alsnog ergens stiekem afsla.

Vroeger hadden we een superboswachter, die heeft heel wat oogjes toegeknepen, maar tegenwoordig.................

paxine

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-10 12:06

paard is helemaal happy en gaat al stuiterend door de wei! met mij ook alles ok al ren ik niet stuiterend over de camping :+

No_No

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-06-10 12:18

juval schreef:
idd mooie rit vandaag, maar die onweer zit me niet zo lekker... zou niet fijn zijn om midden op de hei door de bliksem overvallen te worden.. twijfel dus een beetje of we wel moeten starten vandaag. op de site staat er verder niets over.

ik voel mn rug inmiddels wel, maar dat komt meer van het slapen op een luchtbedje dan van het rijden. Paardje begint helaas wel erg in te vallen, ze eet slechter..

Ghehe, die bliksems hebben we al gehad he! Niet nog een keer hoor!!

Ik voel mijn rug ook hoor, dat komt niet van ons heerlijk zachte bed :+

Ik heb wel slobber, als je je paard wat wil geven moet je het maar even zeggen. Ik gebruik het alleen met de 4daagse dus ik heb wel genoeg.

No_No

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-06-10 12:27

Volgens de buieradar is na 16 uur de ergste bui voorbij.. De paarze vlek is inmiddels verdwenen!!!