Het ergste vond dat ik wel 4x opnieuw moest aan komen lopen met mijn zadel..

Mijn bijrijdster reed op het filmpje en zij moest ook een aantal keer opnieuw opstijgen, en juist de slechtste keer opstijgen zenden ze dan uit..

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Sita_ schreef:Ja, ik word ook overal aangesproken.. Wel leuke reacties trouwens hoor..
Het ergste vond dat ik wel 4x opnieuw moest aan komen lopen met mijn zadel..
Mijn bijrijdster reed op het filmpje en zij moest ook een aantal keer opnieuw opstijgen, en juist de slechtste keer opstijgen zenden ze dan uit..
Summertjee schreef:Alladin doet fort als ik in z'n stal kom voor deken te wisselen of iets waarbij ik aan de zeikant moet staan gaat hij zijn kunstje doen hahaklein schooiertje! het is wel heel schattig doet ie als hij half op de kop ligt z'n mondje open! op de foto in zijn profiel doet hij het niet zo goed normaal wil die veel verder... gek dier
Bari schreef:ja sita, dat ken ik. zodra er tramalant is om ons heen dan kan ik me niet op focussen. we lopen 7 april mee in een defilé van de jaarlijkse paardenmarkt van steenwijk, ook dit is een gevolg van HNTH hahaen ik zie er best tegenop, want het is daar echt VET druk (zoals m dochter zal zeggen he haha)
1dream schreef:ja ik vin dhet juist leuk dat iedereen alkaar zo helpt!
maar dat er dan weer zo'n iemand tussen zit