Menk schreef:Weet iemand of Valeron ook gestart is? Komt niet in de uitslagen voor, of ik kijk erover heen
Dat vraag ik me ook af...
Op de site van Oldenhoff is dinsdag nog geplaatst dat hij ook meedeed, maar voor de rest....
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
Menk schreef:Weet iemand of Valeron ook gestart is? Komt niet in de uitslagen voor, of ik kijk erover heen
MacavityL schreef:Er staat ook verwacht. Heb hem idd niet gezien en vraag me af wat er 'mis' is gegaan omdat de verwachting hoger lag. Doelde op Valentino S (v. OOSeven, als 4-jarige 12e in de finale).

Gitta1977 schreef:Ik hoorde ze over Santano een opmerking maken over de afloop van het rechterachterbeen in galop... Hoe of wat ze daar precies mee bedoelden weet ik niet, dus ik denk dat ze inderdaad naar de goede bewegingen kijken... Vivaldi was wellicht wat onrustig in de aanleuning maar liet al zijn gangen desondanks heel goed zien... En 82 punten van Santano is toch ook niet slecht?

Gefeliciteerd Leonie!
NehnaDagmar schreef:Nee sorry geen Virennanova en van jou ook niet Nathalie, toen was ik er nog niet.
milou123 schreef:Leonie en Walkman >> Beste ruin 4 jarige!!![]()
Gefeliciteerd Leonie!
![]()
milou123 schreef:Ja vandaag, ze was 7e of 8e totaal dus niet bij de laatste 5, maargoed dat maakt niet uit, hadden we ook niet verwacht tussen al die hengsten.
milou123 schreef:Ja vandaag, ze was 7e of 8e totaal dus niet bij de laatste 5, maargoed dat maakt niet uit, hadden we ook niet verwacht tussen al die hengsten.
Gitta1977 schreef:MacavityL schreef:Er staat ook verwacht. Heb hem idd niet gezien en vraag me af wat er 'mis' is gegaan omdat de verwachting hoger lag. Doelde op Valentino S (v. OOSeven, als 4-jarige 12e in de finale).
)

Baal toch wel dat ik dit jaar niet heen kon... laborah schreef:Westpoint kampioen! Opvallend dat de beste 3 allemaal dezelfde punten scoren bij de gastruiters.
http://www.kwpn.nl/php_apps/uitslagen/u ... arPavo.pdf
Abrahams schreef:Karolus van Wittenstein derde!Baal toch wel dat ik dit jaar niet heen kon...
Vond Whatever leuker!