LadyLuna schreef:Wel grappig dat ze alle 4 zijn gekwalificeerd voor de kur, jammergenoeg dat er maar 3 van elk land mogen maar wel begrijpelijk.
oh, wie gaat de kur dan niet doen?
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
LadyLuna schreef:Wel grappig dat ze alle 4 zijn gekwalificeerd voor de kur, jammergenoeg dat er maar 3 van elk land mogen maar wel begrijpelijk.
Elisa2 schreef:Ik vond Anky verschrikkelijk rijden,niet mooi van achter naar voren,geen mooie verruimingen,passage die veels te veel op de plek was en alle regelmaat was er uit.Het straalde totaal geen harmonie en lichtheid uit.Bij Isabel was het beeld juist mooi in harmonie,veel schwung en lichtvoetig,het was een onervaren paard en dat zag je terug,maar echt super!
Relaxed schreef:Wat mij bij anky wel erg opviel was dat ze m in de laatste uitgestrekte galop hem niet liet gaan en m al op tijd weer tegenhield. Ze was volgens mij gewoon wat bang dat ie er weer vandoor ging (prijsuitreiking ofzow toch?? ) Verder kon ze de spanning super handelen en dus vond ik het een super proef!
Juultj schreef:Wat ook wel vrij logisch is.
Wie gaat de kur nou rijden? Anky Edward en Imke neem ik aan? Want er mogen toch 3 van elk land?
Jan_VT schreef:Juultj schreef:Wat ook wel vrij logisch is.
Wie gaat de kur nou rijden? Anky Edward en Imke neem ik aan? Want er mogen toch 3 van elk land?
Hier de startlijsten van de kur:
http://results.aachen2006.de/Resultpage ... art_D3.asp
Zang is er iig al niet bij!
Sullie97 schreef:Hartstikke bedankt Mireille!!
Mireille1970 schreef:Toedeledoki schreef:Nee, ik was het niet eens met Puchje.Even kort, Anky ging juist vrijwel foutloos, maar met veel druk en Isabel had meer fouten, maar een fijner, luchtiger beeld.
Veel druk???????????? Dan heb je de verkeerde proef gezien denk ik..........
Mijn idee: ongelooflijk dat Isabel zoveel punten kon scoren...
Heel onrustig en ongelijk beeld, rommelig in het hoofd, kruis hoog, heel traag achterbeen en lang de staart in ook in passage, veel te diep EN een nooit voorwaartse pi/pa... steeds een ondervouwend voorbeen...
Dan Salinero: juist door de rust die hij uitstraalde minder spectaculair wellicht... maar wel superfoutloos, oke wellicht een minder mooi doorgesprongen 2e pirouette, maar verder prachtig stil en rustig ontspannen beeld, groot lopen, mooi van achter uit, overgangen naadloos, mooi zitten waar het moet, goed stappen, wissels goed, nergens duiken of te diep of spanning. Anky zag er ook rijdend uit in plaats van remmend zoals het ook wel eens kan.
Ik begrijp er niets van... maar ja zal wel aan mij liggen.
Tja, de schimmel, leuk gisteren, ééndagsvliegje wellicht, redelijke passage bij momenten, verder te gewoon.
SaskiaKur schreef:Ja je spreekt het uit als Fourage. Heel raar, maar waar
Het is ook een hele moeilijk naam. Is hij weer de C-jury?