VOLG: The Miracle Pony named Lotje

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

NinaCharlie

Re: VOLG: The Miracle Pony named Lotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-24 19:54

Een prachtige leeftijd en wat heb je haar fantastisch verzorgd. Ik heb met veel plezier je berichten gelezen, de liefde heeft er altijd vanaf gespat. Je hebt haar een mooi leven maar ook een mooi einde kunnen geven. Veel sterkte.

Omany

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-24 23:19

Ach, hoe snel is het ineens gegaan zeg :knuffel: . Bedankt voor je uitleg over wat er precies gebeurd is.
Wel 'fijn' dat jij Lotje haar een waardig afscheid hebt kunnen geven ...
Het was, is en blijft een prachtig verhaal wat jullie geschreven hebben <3 . Dat ga je heel jouw leven koesteren en meedragen :o . Héél veel sterkte!!

Hannanas

Re: VOLG: The Miracle Pony named Lotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-24 01:43

Ach nee, ik moest meteen denken aan sidewinder.
https://www.bokt.nl/wiki/Sidewinder_syndrome

Heel veel sterkte. Ik vond Lotje echt een penny-verhaal en heb genoten van de foto’s die je altijd van haar pensioen bij jou plaatste. Ze heeft een prachtig leven gehad.

Riel

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-24 11:26

Wat een droevige update. Ik heb je verhaal vanaf het begin gevolgd. Wat was ik blij toen je haar hebt gevonden en wat werd ik blij van je updates over jullie tijd samen. Fijn te horen dat ze tot op het einde blij en happy was en geen pijn had. Fijn dat ze vredig is gegaan. En ik heb ontzettend veel respect dat je haar zelf het laatste spuitje hebt gegeven. Dat ze op een vredige manier is gegaan. Dat je dicht bij haar was. Houden van is ook durven loslaten. Je bent een krachtige dame (en een super dierenarts).

Heel veel sterkte met het verlies van Lotje. :(:)

Ik wil je langs deze weg nog heel veel succes toe met je job als dierenarts.