Oke nadine ik zoek wel boek van nicholas sparks uitt AHHAHA je bent vandaaag in een slimme bui nadine of niet
jaa ik a hard man eujj blz 75! yes over 25 blz nieuw topic dan maak ik mooie OP met ons allemaal d'r in
Hahahahah, Nadine you're a genius . Jaa heel vervelend, maar achja, the new boy helpt me er wel overeen te komen haha ^^ . Is een jongen uit mijn klas Frans, suuper knap, en het is ontstaan uit een heeeeel vies gesprek, maarja .
ik zit toch 24/7 op bokt komt wel goed en ik wil mooie op maken als we deze ff vol spammen in de vakantie heb ik lekker 2 weken veeul tijd
ik kan niet meehelpen OHHHH ik voel me goed ga ; the lucky one en safe haven. in het engels lezen omdat ze nu 2 voor 15 euro zijn en ik het dan gelijk als engels boeken kan gebruiken denk ik zo
hhahahaha ! moet nog steeds beginnen met scheikunde en moet ook nog rijden.. ik voel een niet rijden dagje opkomen
En ik heb morgen nauwelijks huiswerk Hahaha sorry gemeen Paard net even gelongeerd, hij deed wel lekker zn best Vanavond avondje oppassen Jaaaaa schiet al lekker op! Vrijdag al weer meivakantie, dan nog een paar weekjes school en dan.. KAMP