KNHS Instructieweek 4, Allround paarden 17 t/m 21 juni!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Denicee_x

Re: KNHS Instructieweek 4, Allround paarden 17 t/m 21 juni!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-13 22:09

@Sofie: Ah lekker! Het begint nu weer naar het buitenrijden heen te gaan :) heerlijk!
@Kirsten: Mhm, dan heeft hij het waarschijnlijk zelf niet eens door, dan is er ook niks om je zorgen om te maken :) En face to face praten is sowieso 1000 keer beter als via de telefoon! Succes van de week :(:)
@Laura: Vervelend dat je nog steeds niks hebt gehoord.. ik zou er gewoon eens langsgaan, dan moeten ze wel iets afspreken. Is inderdaad geen stijl.. Als ze helemaal niks meer laten horen zou je eventueel ook een klacht kunnen indienen bij Blokker zelf, weet eigenlijk wel zeker dat die hier niet van gediend zullen zijn.

Ik denk ook niet dat het toeval is, haha, we praten nu ook weer elke dag, zijn nu gewoon ontzettend goede vrienden (krijg een berichtje van hem terwijl ik dit type haha).
En bah, ik sms'te Ivo (ex dus) net dat ik het geld van Beyonce had overgemaakt en of hij morgen thuis was zodat ik mijn spullen kon ophalen, vraagt ie alleen of ik ook het geld van mijn zus had overgemaakt (Ik en Ivo zouden eigenlijk samen gaan, nu we uit elkaar izjn obviously niet, en nu gaat mijn zus mee) en hoelaat ik kom. Heb dus gezegd van Graag gedaan ;) en dat ik moest kijken hoelaat ivm de auto, reageert ie niet meer. Echt serieus, hoe kun je een ontzettend negatief einde aan een goede tijd zetten.

kirsten3110

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-13 22:21

Pfff meid, ik denk dat hij het er zelf misschien ook wel zwaar mee heeft maar er zo hufterig mogelijk ermee om gaat om te laten zien dat het hem niks doet maar onder tussen.. Sil heeft daar namelijk ook zo'n handje van. Maar diep van binnen weet ik dan wat er wel in hem omgaat en daar komt hij niet onderuit op de lange termijn ;) Agh het is met mannen ook altijd zo, mannen willen altijd iets wat ze niet kunnen krijgen. en als ik naar jou foto kijk en jij dat echt bent, meid ze staan voor je in de rij ;) . Misschien als hij straks merkt of hoort dat je verder gaat dat hij denkt van fiets, en anders liever kwijt dan rijk zo eentje. Ik weet hoe moeilijk het is.. Jaloers trouwens dat je naar Beyonce gaat!! Heb wel 3 uur zitten wachten en toen was het uitverkocht :'(

Lekker weer een goede band opbouwen met je "ex-crush" hahaha, zodat je ook lekker iemand hebt om op terug te vallen en waar je je verhaal bij kwijt kunt. Ik heb gelukkig met 2 van de 3 exen (nja 3..2 en twijfel haha) een hele goede band, ik probeer altijd om er een goede vriendschap aan over te houden en dat je gewoon alsnog bij elkaar terecht kunt met je gevoel. Het is toch de persoon waar je een hele tijd al je geheimen en gevoelens mee hebt gedeeld, dat kan hij ook niet ontkennen ;)

Dikke knuffel meis! Komt vast allemaal goed en anders mag je ook altijd bij mij/ons aankloppen. Ik ken het gevoel haha..

Denicee_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-13 22:43

Ja, maar het suckt gewoon, hij was mijn eerste vriendje, mijn eerste zoen, mijn eerste date, mijn eerste alles eigenlijk (behalve eerste crush dan :') ) en hij doet nu echt gewoon alsof er nooit iets was tussen ons. Laat hem voor de rest ook met rust, gun hem de kennis niet dat ik het jammer vind. (en mijn avatar is Miley Cyrus haha, :P )
En ja! Ik wou ook ontzettend graag gaan, maar Nederland en Belgie was al uitverkocht en toen ben ik 1 uur bezig geweest voor kaartjes in Parijs. Als ik dat had geweten had jij mee kunnen gaan ipv mijn zus haha!

en ja, ik en Max hebben altijd een goede band gehad (behalve toen we 'uit elkaar gingen', maar een half jaar erna praatte we weer gewoon), Ivo vond het alleen niet fijn dat ik zo veel met hem deed praten.. Max had zelfs nog een ellendig lange mail gestuurd dat we alleen vrienden waren en dat ik het naar hem toe ontzettend duidelijk had gemaakt niet meer als vrienden te willen zijn, maar hij vond het toch niet fijn dat ik veel met hem praatte. God, wat was hij een zeikerd eigenlijk :=

Voor jou Idem he! als jij gal wilt spugen over Sil dan pb je maar! :)

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-13 11:13

Mannen ze zouden gras moeten lusten kon je ze in de wei gooien.

Denicee_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-13 11:52

^amen!

haha, een collega van mij is er heilig van overtuigd dat ik over een paar jaar naar Amerika ga verhuizen en daar met Max ga trouwen, dus ik stuur dat naar hem zo van 'haha, 0.00000005% of that going to happen :P' stuurt ie terug zo heel droog van ik zie die kans wel groter :') Oeps... 0.0005%? :P

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-13 11:57

Haha maybe wel 0,05% hahaha

Denicee_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-13 12:24

Haha, was echt zo'n momentje van... oookeee dan... :')

kirsten3110

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-13 12:47

Hahahaha, fijne collega :P Maar wie weet wilt hij wel naar Nederland komen, u never know! Sommige mannen hebben dat wel over voor hun relatie (zucht...) En ja ik snap dat je je aardig klote voelt omdat hij je eerste was en je dan nu zo als stront behandeld.. Ik heb dat ook meegemaakt, mijn eerste met bijna alles behalve crush en toen het uitging zou hij me beste maatje blijven totdat zijn beste vriend heerlijk op hem in ging praten (die al een jaar ook een crush op mij had en er al meerdere malen tussen probeerde te komen) dat ik iemand op hem af zou sturen om hem in elkaar te laten slaan. Als je dat kunt geloven nadat we bijna een half jaar samen zijn geweest dan ben je echt ook per direct dood voor mij. En dan vooral omdat ik tijdens de relatie in de gaten had dat hij zijn beste vriendin meer zag als alleen vriendin, nee dat was niet waar. Het was nog geen 3 weken uit of hij probeerde met haar. Heb hem flink vervloekt en uitgescholden op school, moest toch ergens me frustraties kwijt hahaha! Paar maanden later gingen we ook naar Barneveld voor onze opleidingen en tijdens een avond terwijl ik best wel aangeschoten was (zeg maar randje bezopen hahaha) draaide ze het nummer ik leef niet meer voor jou van marco. Ik draaide me om en zag hem daar staan, heb het naar hem geschreeuw, resultaat hij is met tranen in zijn ogen weggelopen hahaha karma is a bitch! :P

Sil gister ook weer aan de telefoon gesproken, en hij had het er nu zelf over om hier naartoe te verhuizen, terwijl ik zoiets had van euuh... HUH! :\ Ik snap er niks meer van, hij zat allemaal van ja dat uurtje op en neer stelt niks voor en daar kan ik ook gewoon voetballen... Ik zat daar een beetje flabbergested (of hoe je het ook mag typen haha) aan de telefoon. ik snap er nu officieel niks meer van..

Zo en dit is btw ook heerlijk, ben al 7 weken aan het hoesten, moet maandag bloed laten prikken voor kinkhoest, zit aan een inhaler met ontstekingsremmers en tot overmaat van ramp is me onderste rib aan de rechterkant nu ook nog is gekneust door al het hoesten.. Wehhhhhh :'( Ik mag niet paardrijden van de paardrijgoden volgens mij hahaha

Denicee_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-13 13:01

O nee, als het zou mogen gebeuren dat Max en ik ooit samen komen dan verhuis ik ook met alle plezier naar Tennessee! :D

En bah, dat is echt misselijk.. Na een half jaar ken je iemand toch wel een beetje? Karma is a girls best friend :+:
Flabbergasted :P En oke, dat is wel een behoorlijke omslag! Een positieve omslag wel! Wanneer zien jullie elkaar face to face?

En oef, beterschap :(:) Komt allemaal wel weer goed! De zomer is alweer op komst, dan wordt alles een stuk positiever :D

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-13 13:08

Ugh kan de zomer niet opschieten ik ben er echt aan toe,

OMG ik kreeg net een telefoontje per 1 mei kan ik baar de stal waar ik al 1,5 jaar op de wachtlijst sta. Jeej me happy!!! Een licht puntje op deze dag van ziek worden.

kirsten3110

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-13 16:14

Wat leuk dat je kan verhuizen met je paardje! Pfff ik wou dat ons huis ook is een keer verkocht werd zodat we eindelijk de beestje aan huis kunnen krijgen. Wie weet richting de zomer wel dat er dan eindelijk is mensen gaan komen.. Er hoeft maar 1 gek te zijn haha.

Oeff naar Tenessee, schitterend maar wel een hele overstap zeg! Agh zover is het allemaal nog lang niet haha. Pff ik hoop zo dat ik mee mag naar de instructie week haha. Wil zograag en vind het zo fijn als ik even een week doelgerichte instructie heb. Kan opzich heel veel zelf (paarden zadelmak gemaakt tot opleiden richting z niveau en op lichte tour paarden gereden) maar een meekijkend oog is af en toe heel fijn. Loop steeds tegen 1 punt aan met Wyron en als ik hem helemaal verzameld rijd heb ik er geen last van mja dat mag in de L niet.. Moeilijk dus.

Het zonnetje schijnt!! :7 :oo Dat het nog bestaat in Nederland, dacht dat de zon ons kwijt was geraakt (en mee dat ik het typ verdwijntie weer..) Hij schrok er zelf van hahaha.

Blerghh morgen bloed prikken (zo niet mijn hobby...) Maar agh ik wil van dat stomme hoesten af dus een tandjes op elkaar en gaan met die banaan haha!

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-13 16:21

Iekksa bloedprikken dat is zo eng,
Mmm ik zag hem ook net even achter een wolk voorbij komen en een keer knipperen en hij was weg.

kirsten3110

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-13 17:01

Ja tis ook echt niet mijn hobby, mijn aders rollen ook weg op 1 of andere manier. Oftewel als ze mij willen prikken moet ik helemaal plat liggen en dan met een babynaaldje prikken (zo eentje met een slangetje eraan). Dan loopt het bloed maar wat langzamer maar dan heb ik tenminste geen last van een super stijve arm. Het is allemaal wat hahaha!

kirsten3110

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-13 13:42

Daarnet de assistente van de praktijk opgebeld of het nog wel zin had om bloed te prikken. Ik heb namelijk een inhaler meegekregen tegen bronchitis en sinds ik die heb hoest ik echt beduidend minder! Dus zij zei ook al van als je daar al zo goed op reageert dan is er misschien nog 1% kans op kinkhoest en al mocht je dat hebben kunnen we er nog niks aan doen. Dat is gewoon uitzieken. Nou dat hoef je mij niet 2 keer te zeggen haha, oftewel ik skip deze keer bloedprikken met liefde en plezier hahaha!

Het begint eigenlijk wel hilarisch te worden, doordat me rib zo'n zeer doet ben ik vanacht anders gaan liggen met als resultaat dat ik nu bijna me nek niet kan draaien. Agh ik moet er wel omlachen haha :P Schiet echt niet op zo haha
Hebben jullie trouwens de weersvooruitzichten gezien!!!! :D Vrijdag gewoon al dubbele cijfers jaaaaaaa!!!!!!!!! *\o/* Er is nog hoop hahaha, nou me ribbetje nog in orde en kirstentje gaat weer flink aan de bak met ronnepon. Wil voor de instructieweken in de L2 zitten. Heb nog 3 winstpunten nodig dus dat moet geen moeite zijn :)

Sizzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-13 09:06

:wave:
erg druk gehad, dus even snel bijgelezen!

Manny, fijn dat je toch een goed gevoel hebt overgehouden aan je wedstrijd! Dat is het belangrijkste :)
En wat stoer dat hij er zomaar opstapte, had hij daarna nog commentaar of was het over? :D

Denice, nou hup naar Tennesee :D

Kirsten, ik kan me heel goed voorstellen dat je qua gevoel helemaal heen en weer geslingerd wordt nu! Wel positief dat hij de afstand als een minder groot struikelblok zit (serieus, wat is nou een uurtje?!).

lrtj, wat fijn dat je naar een nieuwe stal kan. Waarom ga je verhuizen?

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-13 09:15

Ik stond daar al 1,5 jaar op de wachtlijst.

Ik ga verhuizen omdat het dichterbij is, paardlief zomer en winter buiten komt, in kudde verband staat. En er op deze stal waar ik nu sta wat dingentjes zijn voorgevallen. Maar dat kan je vragen via PB.

Sizzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-13 09:19

Fijn dat hij dan lekker naar buiten kan in de kudde! Wanneer ga je over?

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-13 09:32

Eind deze maand gelukkig kon ik eerder komen.

kirsten3110

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-13 19:13

WAAAAAA ik word gek!!! Gister weer heel gesprek gehad met sil, eerst zegtie kom je in juni naar me toe want dan zijn me ouders op vakantie. Dus ik zo van prima als jij dan ook naar mij komt als mijn ouders weg zijn. Vraag ik of ik hem van het weekend kan zien, weettie niet of dat wel slim is want hij wilt mij super graag terug maar in zijn ogen kan het niet werken door de afstand. En dan nog het leukste van alles, ik ga enigzins chagarijnig slapen want ik word constant nu heen en weer getrokken door emoties door hem, dan eerst zeggen van het kan niet meer maar dan wel zeggen slaap lekker schat dikke kus i love you.... WEES DUIDELIJK OFZOO!!!!! En vanmorgen: goedemorgen lief xxx lekker geslapen? Soms he... krijg ik wurgneigingen hahaha (moest even stoom afblazen.. :P )

kirsten3110

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-13 19:14

Wat fijn dat je trouwens op een nieuwe stalling terecht kan laura! En zo vlot al, vooral als je niet helemaal lekker meer staat nu waar je nog bent. En iedere dag lekker op de wei, je paardje zal je dankbaar zijn haha ;)

Sizzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-13 08:24

Eerlijk Kirsten, als hij jou echt zo vreselijk graag terug wilt, dan doet hij niet moeilijk over de afstand...
:(:)

Manny

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-13 13:29

Hij is wel heel erg wispelturig Kirdten... Snapt hij het zelf nog wel?

Wat super Laura dat je naar de andere stalling toe kan! Ik had het er gisteren nog met mijn instructrice nog over hoe lastig het is om iets te vinden wat aan al je eisen voldoet.

Ik heb gisteren weer een heerlijke les gehad, eindelijk weer de echte ontspanning erin. Hopen dat het niet weer gaat vriezen en dit kunnen vast houden.

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-13 13:42

Wa super dat je les goed ging,
Ja ik ben ook heel blij dat ik er eindelijk kan staan. Helaas is het niet bij het bos maar het voldoet wel aan de rest van mijn eisen lijstje.
Wan waar ik nu sta hebben ze allemaal een eigen wei en dat vind ik persoonlijk niet prettig. En hier staat hij lekker met 5 andere paarden buiten, en eigelijk zou ik per 1 mei pas kunnen maar het paard ging eerder weg dus kon ik per 1 april.

lemanthia

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-13 13:44

dat is wel een fijn je paard in de kudde.

Denicee_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-13 15:07

Kirsten: Oef, wat maakt hij het moeilijk voor jou en voor hemzelf.. :(:)
Laura: Fijn dat je zo 'snel' al op de nieuwe stal terecht kunt! Sowieso lekkerder voor het paard om met andere paarden in contact te kunnen zijn!
Manja: Goed da ie lekker ontspannen liep! en dat weer mag inderdaad wel wegblijven (al sneeuwt het hier alweer..) Je merkte ook aan de paarden zelf dat ze het warmere weer lekkerder vinden!

Zooo, ik ben inmiddels alweer zo'n 10 skypesessies met Max verder, en oef, gisteren.. weet eigelijk niet wat ik ermee moet doen :P We waren ontzettend open aan het praten over van alles, en opeens kwam 'ons' ter sprake.. Dus op een gegeven moment vroeg ik van Als je tussen mij en je ex(wat waarschijnlijk toch weer zijn vriendin wordt) moest kiezen, en ik zou niet zo ver weg wonen, voor wie zou je kiezen? (foute vraag, maar ik verwachtte dat ie voor zn ex zou gaan) zegt ie dat ie dat niet weet, maar dat de kans groot is dat ie voor mij zou gaan. Ehmm.. say what?? Dat is echt fout.. dus nu maar even wat minder skypen.. :P

En Prosje heeft zn manen afgeschuurd.. Ze zijn nu nog maar zon 4 centimeter lang -O-