heerlijk! @Kirsten: Mhm, dan heeft hij het waarschijnlijk zelf niet eens door, dan is er ook niks om je zorgen om te maken
En face to face praten is sowieso 1000 keer beter als via de telefoon! Succes van de week 
@Laura: Vervelend dat je nog steeds niks hebt gehoord.. ik zou er gewoon eens langsgaan, dan moeten ze wel iets afspreken. Is inderdaad geen stijl.. Als ze helemaal niks meer laten horen zou je eventueel ook een klacht kunnen indienen bij Blokker zelf, weet eigenlijk wel zeker dat die hier niet van gediend zullen zijn.
Ik denk ook niet dat het toeval is, haha, we praten nu ook weer elke dag, zijn nu gewoon ontzettend goede vrienden (krijg een berichtje van hem terwijl ik dit type haha).
En bah, ik sms'te Ivo (ex dus) net dat ik het geld van Beyonce had overgemaakt en of hij morgen thuis was zodat ik mijn spullen kon ophalen, vraagt ie alleen of ik ook het geld van mijn zus had overgemaakt (Ik en Ivo zouden eigenlijk samen gaan, nu we uit elkaar izjn obviously niet, en nu gaat mijn zus mee) en hoelaat ik kom. Heb dus gezegd van Graag gedaan
en dat ik moest kijken hoelaat ivm de auto, reageert ie niet meer. Echt serieus, hoe kun je een ontzettend negatief einde aan een goede tijd zetten.
) en hij doet nu echt gewoon alsof er nooit iets was tussen ons. Laat hem voor de rest ook met rust, gun hem de kennis niet dat ik het jammer vind. (en mijn avatar is Miley Cyrus haha,
)
Ik snap er niks meer van, hij zat allemaal van ja dat uurtje op en neer stelt niks voor en daar kan ik ook gewoon voetballen... Ik zat daar een beetje flabbergested (of hoe je het ook mag typen haha) aan de telefoon. ik snap er nu officieel niks meer van..

Dat het nog bestaat in Nederland, dacht dat de zon ons kwijt was geraakt (en mee dat ik het typ verdwijntie weer..) Hij schrok er zelf van hahaha.
Er is nog hoop hahaha, nou me ribbetje nog in orde en kirstentje gaat weer flink aan de bak met ronnepon. Wil voor de instructieweken in de L2 zitten. Heb nog 3 winstpunten nodig dus dat moet geen moeite zijn