Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
heeft dezelfde kleur als de manen en staart van mn haflinger
) Die al zo netjes in de rondte kan springen!
Hopelijk gedraagt hij zich net zo goed als op de bit talentendag! flooredking schreef:Ik meld me ook weer even, kwam hele mooie filmpjes tegen waar ik jaloers op ben!![]()
Ik ben nog steeds fan van Yelly en Esta, en ik ben ook fan van Chicky en ook jaloers op Ulaantje (dacht ik) Die al zo netjes in de rondte kan springen!
Ik heb deze week helaas nog niet echt veel kunnen rijden, mijn les ging deze week wel iets minder.. Zaten opzich wel fijne stukken tussen. Vorige week 4 keer gereden, en merkte echt zondag dat hij dat wel nodig heeft, het ging echt heel goed! Vooral de galop gaat met sprongen vooruit, heerlijk. Maar nu moet ik het eigenlijk wel volhouden om zo ongeveer 3/4 keer te rijden in de week. Hoe vaak rijden jullie per week?
Ik ga zo naar stal, even longeren en kijken of ik er ook even op stap. Morgen ga ik wel rijden want doe zondag mee met Horsefood dressuur talentHopelijk gedraagt hij zich net zo goed als op de bit talentendag!
, hij wordt wel 5x per week getraind. Zelf reed ik ook 4 a 5 x per week ( incl bos/strandritten en wedstrijden), met grondwerk als afwisseling.
als ie nou weer een beetje normaal gaat doen heb ik echt rust ja!
Daarna mocht hij nog even uitrazen, heeft hij lekker gebruik van gemaakt haha. Morgen maar weer rijden! Yvank_ schreef:Ziet er goed uit pattypaard! wbt carpaal tunnel syndroom. Wellicht is het phystrac apparaat iets voor je? Ik heb op mijn 18e cts gekregen en na 2 maanden behandeling in dit apparaat ben ik volledig genezenheb nooit meer last gehad!
Zo ik heb een nieuwe wedstrijdset voor op mn jonkie
[ Afbeelding ]
flooredking schreef:Haha oh leuk dat soort streken! Is hij nog hengst? Die van mij sloopt ook de paaltjes uit de paddock en heeft zelfs de andere paarden aangestoken, die doen het nu ook!![]()
Ik ben net even bij Edje geweest, het waaide heel hard, dus heb niet gereden, maar wel aan de hand gewerkt! Eigenlijk alleen maar stap, want met draven kan ik hem niet bijhoudenDaarna mocht hij nog even uitrazen, heeft hij lekker gebruik van gemaakt haha. Morgen maar weer rijden!
Moet ook wel zeggen dat het er aan ligt waar je start en wat voor mensen meedoen.. Van de jury gewoon netjes een 8 op verzorging dus dat is geen probleem.
) Maar zo frustrerend want thuis en met inrijden gaat het zo goed, en dan als hij het 'alleen' moet doen, gebeurt het niet. Eerste proef heb ik niet echt als preof gereden, galop extra volte gemaakt enz maar toch nog 168 -6
en tweede proef 173. Zaten paar 2en en 3en tussen maar ook wat 8-en,kwestie van veel meenemen..

Fleuryb schreef:Ik ook! Maar dan wel pas eind zomer een paar B groen, en in oktober gaan we voor ons B debuut! Ze is pas net zadelmak!
Dit isser:
[ITP] Knappe Fleury! (astrello x hinault) Door Shot Hippique!
Fleuryb schreef:Ik ook! Maar dan wel pas eind zomer een paar B groen, en in oktober gaan we voor ons B debuut! Ze is pas net zadelmak!
Dit isser:
[ITP] Knappe Fleury! (astrello x hinault) Door Shot Hippique!
Yvank_ schreef:Jammer dat het wat minder ging!
Ik had 182 dit weekend en 4e van de 11
Ik heb maandag buiten losrijden en vinnen proefjes en 6 april gewoon alles op gras.aar ach ik rijd altijd buiten