Dames wie sluit aan???
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Jorinda__ schreef:Voor iedereen die ook graag op de lijst wil!
... Je kan maar beter duidelijk genoeg zijn haha.
Graag even in een PB naar mij (Jorinda__ > twee onderstreepjes) onderstaande informatie sturen:
- Boktnaam
- Eigen naam
- Eigen leeftijd
- Naam van je paard
- Welke week je gaat
- Indien van toepassing welk niveau je rijdt
- Eventueel een foto van (jou en) je paard
Ach, als we de niveaus erbij zetten, kunnen we net zo goed direct foto's erbij zetten hè haha!
Gelieve niet zelf de lijst quoten, ik zet iedere avond de aangepaste lijst zelf neer om de boel overzichtelijk te houden[/size]!
Ook graag pas een bericht sturen wanneer je weet welke week je je voor in gaat schrijven, anders wordt het alsnog onoverzichtelijk!
Ik ga denk ik deelnemen aan de dressuurweek, zou voor mij voor het eerst zijn dat ik naar de instructieweken ga. Heb geen idee wat ik ervan kan verwachten! Iemand ervaring met de dressuurweken? En worden ze nog onderverdeeld qua niveau of is dat niet meer? Omdat ik op de KNHS site zelf maar 1 dressuurweek zie zonder onderverdeelde groepen.. xsannlove schreef:Ikzelf zit te twijfelen tussen allround en eventing weten jullie misschien wat precies het verschil is? En doe je in de eventing week niets aan dressuur of ook wel wat?
Prisjee91 schreef:Hierbij de overzichten qua lessen dat Katja had geplaatst:
SGW
Maandag ochtend half uur dressuur, middag springles.
Dinsdag ochtend buitenrit, middag eventing.
Woensdag ochtend dressuur, middag springen.
Donderdag, eventing 1,5 uur.
Vrijdag keuzeles eventing of springen.
ALLROUND
De allround begint met op maandag een half uur dressuur en in de middag een volle dressuurles.
Dan heb je op dinsdag, woensdag en donderdag dressuur en heb je op deze dagen één keer springen, één keer eventing en een buitenrit. Op vrijdag heb je keuzeles en kun je naast springen en eventing ook voor dressuur kiezen.
De eventingles is vaak wat minder uitgebreid dan tijdens de eventingweek. Springen en dressuur maakt elkaar niet zoveel uit.
Reformer schreef:Jaaaaa, naar dit topic was ik op zoek!Ik ga denk ik deelnemen aan de dressuurweek, zou voor mij voor het eerst zijn dat ik naar de instructieweken ga. Heb geen idee wat ik ervan kan verwachten! Iemand ervaring met de dressuurweken? En worden ze nog onderverdeeld qua niveau of is dat niet meer? Omdat ik op de KNHS site zelf maar 1 dressuurweek zie zonder onderverdeelde groepen..
welke zijn aan te raden ?