Ik heb een blauwe opvouwbare kruiwagen gekocht voor 5,00, die zijn ideaal als ik in de zomer mijn paarden hooi wil bijvoeren in het land, ze zijn nog best groot en dan zit ik zelf niet meer zo onder het hooi als vroeger. Verder een barbieroze Anky pad met de naam Isabella erop, en een terra-oranje Anky pad met de naam Guus. Het borduren duurt gelukkig niet meer zo lang tegenwoordig omdat ze er nu geld voor vragen. Tien jaar geleden stond er een rij van een uur. De naam Isabelle deed ik in sierletters en de naam Guus in blokletters, dat past goed bij ze. De naam Isabella ging per ongeluk een beetje scheef omdat er iets fout ging in de machine, ik vond het wel speels staan maar ze boden aan een nieuwe te borduren, goede service dus! Ik betaalde inclusief het borduren 37,45 per dekje. Verder heb ik nog een waterdichte ongevoerde deken gekocht voor mijn pony. Ik ben keurig geholpen! Ik had de maten opgenomen en in m'n telefoon opgeslagen, en ze hielpen me keurig met meetlint en al. De deken, een supermooie ook nog, was 59,95. Ik had ook nog een halster en menbit van mijn Belg meegenomen, die heeft zo een lastige maat, maar ze hadden geen van beiden, ook Nijland niet. Al met al een superervaring!
Anoniem
Geplaatst: 17-10-13 13:58
Blingh schreef:
happyhorse schreef:
Ik ga deze week ook nog. Twijfel alleen nog over welke dag. Want na het zien van de anky pads foto moet ik er gewoon een hebben.
Kun je een waxjas voor me meenemen?
Dat kan alleen zaterdag, weet nog niet welke dag ik ga.
Owwww
Celiien
Geplaatst: 17-10-13 13:59
Okee staat die man met die bitten er weer ?
Jibbel
Geplaatst: 17-10-13 14:00
Ik ga vanavond gezellig met mijn verzorgster rondneuzen! Heb niet echt wat nodig, maar altijd leuk om toch even te gaan kijken!
Nier meer die aanbieding van 3 bitten voor 25,- oid ?
alleirbag
Geplaatst: 17-10-13 14:08
Die heb ik niet gezien, maar dat zou voor mij ook niets zijn, ik heb maar twee paarden, dus was specifiek op zoek naar een menbit dubbelgebroken in 17,5!!!!!! Ik kan er dus ook overheen hebben gelezen.
xLovesPower
Geplaatst: 17-10-13 14:18
Celiien schreef:
Nier meer die aanbieding van 3 bitten voor 25,- oid ?