Hoeveel geld heb je in de planning daar te besteden, als ik het zo lees ga je een godsvermogen achterlaten daar
Bedoel er niks banketstaaf mee hoor, iedereen moet doen wat ie wil en kan. Als je geen antwoord wilt geven ook goed hoor
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
IKbenEllen schreef:Roxxiej, puur interesse heHoeveel geld heb je in de planning daar te besteden, als ik het zo lees ga je een godsvermogen achterlaten daar
![]()
Bedoel er niks banketstaaf mee hoor, iedereen moet doen wat ie wil en kan. Als je geen antwoord wilt geven ook goed hoor
), maar als ik amper iets kan vinden wat me aanstaat, kan ik dat godsvermogen ook zo weer mee terug nemen
.
Superleuk natuurlijk! Ben een aantal jaren geleden 2x geweest en vond het helemaal te gek. We willen volgende week gaan, een dagje. Maar zijn nu een beetje aan het kijken ivm de reis of we met het openbaar vervoer gaan of met de auto, en of we daar in de buurt in een hotelletje zullen overnachten of in Nederland. Iemand tips wat dat betreft?

)
Ging goed
ik heb wel Waze misschien dat die het doet?
cecil schreef:Even een vraagje.
Op equitana zijn ook altijd de bekende
(bruine) bont sprinschoenen te koop!
Springschoen met veel bont.
Nu ga ik pas de laatste dag heen en ben ik bang dat deze
straks al weg zijn.
Is er evt een bokker die eerder heen gaat em deze
springschoenen voor mij mee wil nemen?
Ik maak het geld uiteraard van te voren over!