furious schreef:Brons was al een wonder geweest. 5de ook niet slechtIk vind het knap...... 8 honderdste sneller en hij had het gehad.... Echt balen....Mijn ma zegt; Nee JONGUH! Het is de draai! Het is de draai....
Joolien schreef:0,008 van brons, ja dat is ook niks...Nope maar het is prachtig!Mooi compliment ook aan zijn coach.
Joolien schreef:Spirit schreef:Het ziet er hier buiten echt uit alsof de wereld elk moment kan vergaan. FOTO!!!Lukt niet. Heb het geprobeerd (heb alleen webcam), ben zelfs buiten gaan staan, maar het regent.
Pfieuw, ze gaan "de nieuwe clash Phelps/Lochte" (zoals hij het omschreef) toch nog wel uitzenden op de NOS. En Le Clos is daar ook bij. Ging al panisch op zoek naar de afstandsbediening.
Ik vind die commentators op Eurosport echt een beetje irritant praten. Amerikaanse (Soni) heeft net een wereldrecord gezwommen op de 200m schoolslag.
Spirit schreef:Het ziet er hier buiten echt uit alsof de wereld elk moment kan vergaan. Ik geloof dat ik jouw uitzicht deel, de lucht heeft idd een ontzettend griezelige kleur
Ja, het eind van de wereld is nu gestart. Phelps blijft raar. (fijn dat hij het laatste is wat ik zie voor de wereld vergaat ).
Spirit schreef:Ja, het eind van de wereld is nu gestart. Phelps blijft raar. (fijn dat hij het laatste is wat ik zie voor de wereld vergaat ).
Gewoon in zwembroek, en geen bedekking van de bovenlichaam.. dat is echt het beste wat ze tot nu toe bij de OS hebben bedacht
Spirit schreef:Ja, het eind van de wereld is nu gestart. Phelps blijft raar. (fijn dat hij het laatste is wat ik zie voor de wereld vergaat ). tja je hebt in elk geval tot deze conclusie mogen komen..
Hij had die lange nagels van Inge de Bruijn moeten lenen, had hij misschien net iets eerder aangetikt Ladybird, lekker hè hahaha
Ladybird schreef:Gewoon in zwembroek, en geen bedekking van de bovenlichaam.. dat is echt het beste wat ze tot nu toe bij de OS hebben bedacht Agree
Neej schreef:Lochte Ik ben echt fan Ben ik gelukkig niet de enige. Morgen twee finales. Wordt spannend.