of ze beginnen eerst met de teleurstellingen te versturen.
wel stress moment, ook al ga ik naar week 11.
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
wake_up schreef:zou lekker zijn, als week 7a al vol zat, dan kan ik daar dus niet heenen als week 6 ook al vol zat om kwart over 7, sta ik wss op de wachtlijst, want week 10 is populairder dan week 6, en ik had week 10 als tweede keuze..
wat een gedoe
Hoop ik niet... Heb me verslapen en laat ingeschreven.
lisaislisa schreef:wake_up schreef:zou lekker zijn, als week 7a al vol zat, dan kan ik daar dus niet heenen als week 6 ook al vol zat om kwart over 7, sta ik wss op de wachtlijst, want week 10 is populairder dan week 6, en ik had week 10 als tweede keuze..
wat een gedoe
week 10 populair?Hoop ik niet... Heb me verslapen en laat ingeschreven.
lisaislisa schreef:een week wachten ?
Dat overleef ik nietEn mijn familie, leraren en klasgenoten ook niet

lisaislisa schreef:WE STORMEN ALLEMAAL KNHSCENTRUM BINNEN![]()

Suprice_Iris schreef:Bij iemand hier de PaardenSport al binnen trouwens?
Hij is bij mij niet met de post meegekomen

lisaislisa schreef:Ik heb hem ook nog niet gekregen.
Mijn moeder vroeg net : Lisa je hebt je toch niet opgegeven voor de instructieweken
Ik: jawel![]()
![]()

Lindee schreef:lisaislisa schreef:oke ik gedraag me al, heb vanacht te weinig slaap gehad
Moet je even bijslapenmiddagdutje!

lisaislisa schreef:Lindee schreef:ooooooh Lisa!ik sta niet eens bij je meetingslist in je profiel, terwijl je me toch wel gemeet hebt
Daar kwam ik gisteren ook achter![]()
Rianneuhh schreef:ik heb me aangemeld voor 8A![]()
sorry, ben een tijdje afwezig geweest door vakanties enzo, maar ik ben er weer
krijg vandaag ook nog uitslag van een examen van school.. dus ik loop nu allerlei pagina's constant te vernieuwen, haha

, bij mij was het dus om 7 uur fout gegaan dus nu half 12 ofzo.. ga echt janken als ik der niet bij zit
wil zo graag!