Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
JoycexLynn12 schreef:felinetibor schreef:Iemand enig idee hoeveel extra het gaat kosten als je je paard op zondag al brengt?
Volgens mij 35 euro voor de stalling van je paard en dan evt zelf nog een slaapplek zoeken.
weet je dat zeker? Daar boek ik zelf een B&B inclusief ontbijt voor
suikermeisje schreef:Ik doe denk ik gewoon de standaard dingen, dressuur vind die van mij echt heel vervelend, hij is wel aaridg soepel in zijn lichaam voor een 3-jarige hoor, dan 4, maar hij heeft er geen lol in, ik ook niet zo heel veel dan.
@wopkelover
denk dat je wel gewoon een les mag overslaan hoor

Lioony schreef:Die van mij mag ook eens echt aan de bak haha.. Rijd normaal maar een half uurtje tot 40 minuten en dat 4 keer per week, nooit meer dan 2 dagen achter elkaar..
M_D_H schreef:Faya__ schreef:22euro voor paard en ik sliep zelf gewoon weer thuis.
En nee ik kan geen weekje vrij krijgen, afdelingsleider ziet me al. aankomen
haha, ik ga hem ook brengen en dan gewoon weer naar huis
dus je komt niet?
Maar ik ga liever allround eigenlijk.
M_D_H schreef:Lioony schreef:Die van mij mag ook eens echt aan de bak haha.. Rijd normaal maar een half uurtje tot 40 minuten en dat 4 keer per week, nooit meer dan 2 dagen achter elkaar..
niet banketstaaf bedoelt hoor, maar dan zou ik als ik jou was nu wel alvast de trainingen langzamerhand gaan ophogen, anders dan wordt het wel heel erg zwaar... en is de kans op blessures best groot
Al had ik wel het geluk dat het toen pas week 10 was, dus hoe we dat dit jaar doen nog maar ff kijken.
M_D_H schreef:Lioony schreef:Die van mij mag ook eens echt aan de bak haha.. Rijd normaal maar een half uurtje tot 40 minuten en dat 4 keer per week, nooit meer dan 2 dagen achter elkaar..
niet banketstaaf bedoelt hoor, maar dan zou ik als ik jou was nu wel alvast de trainingen langzamerhand gaan ophogen, anders dan wordt het wel heel erg zwaar... en is de kans op blessures best groot