Ik had echt mega graag mee willen doen... Helaas besloot mn paard zich te blesseren en ben ik nu uit de running...
Vor de mensen die gaan, heeeel veel plezier!
No_No
Geplaatst door de TopicStarter: 09-06-10 08:39
Helaas dus weer uitvallers... ERg jammer!
Bobar: hopelijk lukt het vandaag! Ik ben wel benieuwd naar je nieuwe wagen! Ot heb ik gezien! Ziet er erg mooi uit die kar! Ot is wel een kleintje zeg, had hem groter verwacht
Ik kon gister dus niet meerijden, zou vandaag mijn eerste dag starten. Rijmaatje heeft gister wel gereden, maar haar paard is op het laatst uitgegeleden in de modder en heeft nu dikke achterbenen. Is al wat ouder dus snel kreupel. Nu hebben we maar afgesproken dat zij op mijn pony gaat en ik een andere meeneem. Beestje loopt normaal voor de wagen, maar is ook wel aangereden onder het zadel. Op zich wel een braaf beestje, met een conditie. Maar ben toch benieuwd hoe dat nu onder het zadel gaat.
Hé Jos, Heb je ook een grijze fjord met lange manen en een vosbont paard op de foto gezet? Volgens mij zijn we je wel tegengekomen, mijn vriendin heeft nog naar je gelachen. Ben benieuwd naar de plaatjes.
Iig heel mooie foto's voorbij zien komen.
No_No
Geplaatst door de TopicStarter: 09-06-10 11:11
Ik heb een nieuwe regenjas Hopelijk is deze wel waterdicht
Zo, mijn vingers zijn beplakt met pleisters. Hopelijk blijft het zitten! Een blaar is stuk, komt nog steeds vocht uit.. Hier kon ik dus geen tape omheen doen. Aan mn andere hand kon het gelukkig wel.
Ik moet nog even wachten op mijn vriend. Na 3 uur kan ik pas naar Epe. Ik hoop dat we het allemaal een beetje droog houden!!
Voor iedereen: Een plezierige rit toe gewenst!!
tassie73
Geplaatst: 09-06-10 17:28
Zooooo ik ben weer terug......heerlijk gereden........wel regen gehad maar geen dikke buien...... Vandaag was hij gelukkig niet meer zo schrikkerig voor de menwagens dus dat was wel prettiger rijden
Josfoto
Geplaatst: 09-06-10 17:50
veraA schreef:
Kom me ook even melden, gister geholpen bij de pleisterplaats dus ik heb vast veel bokkers langs zien komen
Waar bleef de worst nou?
Josfoto
Geplaatst: 09-06-10 17:51
Niks gezien hoor; Maar kan nog komen
kalaio schreef:
Hé Jos, Heb je ook een grijze fjord met lange manen en een vosbont paard op de foto gezet? Volgens mij zijn we je wel tegengekomen, mijn vriendin heeft nog naar je gelachen. Ben benieuwd naar de plaatjes.
Iig heel mooie foto's voorbij zien komen.
Mews
Geplaatst: 09-06-10 18:12
Stond je bij de pleisterplaats Josfoto? Daar zagen we nl. een fotograaf staan die fotootjes van ons heeft gemaakt (wildkleur bruine ijsco voor paars-gele sulky), dus wij willen graag weten wie dat is
Josfoto
Geplaatst: 09-06-10 18:42
Vandaag geen pleisterplaats gedaan; mss heb ik je onderweg gespot
Roskur schreef:
Stond je bij de pleisterplaats Josfoto? Daar zagen we nl. een fotograaf staan die fotootjes van ons heeft gemaakt (wildkleur bruine ijsco voor paars-gele sulky), dus wij willen graag weten wie dat is