Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

karin1985 schreef:Zo, Santano is uit de gratie? Ik ben weg gegaan toen ze begonnen met halsstrekken. Is er daarna nog wat geks gebeurt ofzo. Santano liep heerlijk in mijn ogen.

Jippie, mijn foksel is door naar morgen bij de vijfjarigen
! Vienna Nova dus. Heb het niet gezien, ben niet geweest, nog iemand met foto's? 
sammy12 schreef:Wie waren de jury vandaag?
nathalie16 schreef:en een man die ik in zevenaar ook heb gehad! Toen punte die me beter en was ik 1ste met 72..
MacavityL schreef:Ik ben niet bij de PAVO geweest, maar had wel verwacht dat een paard dat aan de voorslectie van het WK Jonge dressuurpaarden heeft meegedaan en de voorronde met 77,5 punten heeft gewonnen wel beter zou presteren dan de 69 punten en een gedeelde 41e plaats die er vandaag behaald zijn..
vossie schreef:MacavityL schreef:Ik ben niet bij de PAVO geweest, maar had wel verwacht dat een paard dat aan de voorslectie van het WK Jonge dressuurpaarden heeft meegedaan en de voorronde met 77,5 punten heeft gewonnen wel beter zou presteren dan de 69 punten en een gedeelde 41e plaats die er vandaag behaald zijn..
Als je het niet hebt gezien kun je niet oordelen over punten... paard kan nog zo goed zijn, als ie zijn dag niet heeft of bang is of iets dergelijks, dan laat ie zich wrs niet goed genoeg zien. Zeg niet dat dat gebeurt is, weet niet eens over welk paard je het hebt. Maar om nou zonder het te hebben gezien te denken dan de punten te laag zijn, er zal vast wel een reden voor zijn.....
vossie schreef:nathalie16 schreef:en een man die ik in zevenaar ook heb gehad! Toen punte die me beter en was ik 1ste met 72..
Maar de halve finale Pavo is ook wel van andere kwaliteit als die jonge paarden rubrieken in Zevenaar..... dat stelde niet zo bar veel voor.
de voorselectie had ik toch ook 71punten, maar vandaag was ze gewoon niet fijn.. NehnaDagmar schreef:Nog meer verzoekjes? Heb vooral vijfjarige ruinen en een paar merries.

Er was ook een verschrikkelijke OO Seven...
Die kon werkelijk alleen maar getrixt lopen, kon niet normaal draven...
In het begin werd gevraagd hem wat losser te laten, resultaat: paard duikt bij het eerste bordje en draait om, amazone lag er haast naast... Jury vroeg aan het eind of ze nog een paar rondjes wilde draven met licht contact, na een paar rondjes was er dan íets wat op een normale draf leek. 
Blesje_Love schreef:sammy12 schreef:Wie waren de jury vandaag?
Ton de Kok zat erbij,,Verder ben ik het vergeten