Dainty_Bess schreef:Haha ja dusMaar waarom niet op salinero, dat ie toen zo geschrokken is betekend toch niet dat dat nu weer gebeurd? Of was ie weer heel druk aan het doen?
Maybe de mogelijke zwangerschap

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Dainty_Bess schreef:Haha ja dusMaar waarom niet op salinero, dat ie toen zo geschrokken is betekend toch niet dat dat nu weer gebeurd? Of was ie weer heel druk aan het doen?
jesse_rulez schreef:Dainty_Bess schreef:Haha ja dusMaar waarom niet op salinero, dat ie toen zo geschrokken is betekend toch niet dat dat nu weer gebeurd? Of was ie weer heel druk aan het doen?
Dat viel tijdens de ereronde volgens mij wel mee.. alleen ná haar kur vlak voor de uitgang was ie ff heet. Maar als ze echt zwanger is, kan ik me haar keuze voor een 'veilig' politiepaard goed voorstellen!
jesse_rulez schreef:Dainty_Bess schreef:Haha ja dusMaar waarom niet op salinero, dat ie toen zo geschrokken is betekend toch niet dat dat nu weer gebeurd? Of was ie weer heel druk aan het doen?
Dat viel tijdens de ereronde volgens mij wel mee.. alleen ná haar kur vlak voor de uitgang was ie ff heet. Maar als ze echt zwanger is, kan ik me haar keuze voor een 'veilig' politiepaard goed voorstellen!
_Anke_ schreef:Was wel netjes van het publiek om toen te stoppen met klappen
jesse_rulez schreef:Jaaa, ik zei nog voor de grap van tevoren: zometeen gaat Anky op een politiepaard de ereronde rijden (toen ze met Salinero richting uitgang liepen) en jawel hoor... vond dat best stoer!
bizzybijtje schreef:
Nou,ik niet!! Als je een wedstrijd kan winnen op je eigen paard hoor je toch ook op je eigen paard te zitten bij de ererondeMaar ja, haar keus
Sjappie schreef:Wat vonden jullie van het commentaar van John Swaab?
Stennisje schreef:Ik vind het zo komisch dat ondanks het wat onsportieve gedrag van de Duitsers Isabell en Anky prima met elkaar overweg kunnen.
Heeft Isabell tijdens A'dam ook niet een sneer naar het Duitse publiek gegeven?
milou123 schreef:anky is zwanger!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
had erges vanmorge in de krant gestaan maar het stuk is nog niet gescant..echt super!!!!!!!!!!!!
![]()
Citaat:Hoewel de amazone dit WK in Duitsland haar lippen stijf op elkaar houdt, heeft het er alle schijn van dat zij en haar man, bondscoach dressuur Sjef Janssen, binnenkort opnieuw met heugelijk nieuws naar buiten komen.
bizzybijtje schreef:jesse_rulez schreef:Jaaa, ik zei nog voor de grap van tevoren: zometeen gaat Anky op een politiepaard de ereronde rijden (toen ze met Salinero richting uitgang liepen) en jawel hoor... vond dat best stoer!
Nou,ik niet!! Als je een wedstrijd kan winnen op je eigen paard hoor je toch ook op je eigen paard te zitten bij de ererondeMaar ja, haar keus
nina62 schreef:
Jij durft wel op je eigen shet; dan val je ook niet zo ver