Gelukkig! Toch nog een medestander!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
ThePast03 schreef:greetjebee schreef:Ben ik dan de enige die het WEL eens is met de uitslag?? Satchmo liep idd vaak achter de loodlijn (m.n. in de piaffe) maar stond er verder super aan! Wat mij vooral stoorde aan Anky was het feit dat ze er zo vreselijk veel met d'r handen aan moest werken. Er stond echt zoo ongelofelijk veel spanning op die teugels, ze ging er zelfs een beetje van achterover hangen! Ook de overgang van uitgestrekte galop terug naar verzameling was enorm getrokken, ze kwam helemaal uit het zadel zelfs! En wat mij ook opviel was de vreselijk ongelijke passage. Rechtsvoor tilt ie de hele tijd hoger op dan links en bovendien is ie rechtsachter een stuk korter in z'n pas dan linksachter. (En dat dus continu, het ging niet om enkele passen.) Het kantelen, wat hiervoor ook al werd beschreven, was mij ook opgevallen. Op de linkerhand kantelt ie naar links, op de rechterhand naar rechts. Lijkt er een beetje op dat er iets niet helemaal lekker zit in z'n nek ofzo (maar ik ben natuurlijk geen expert). Ook het binnenkomen was op drie sporen (net als in de landenproef). Satchmo kwam op mij iets losser over, en ook of ie een stuk gemakkelijker te rijden was. Z'n pirouettes waren ook erg goed, beter dan die van Anky.
Uiteraard blijft dat achter-de-loodlijn een heikel punt bij Isabell, maar over het geheel genomen vond ik haar proef beter dan die van Anky. Daarom is het verschil van 1,7 % in mijn ogen ook zeer terecht (niet te veel, niet te weinig).
Denk dat Matine iets te veel foutjes maakte en vooral nog net niet constant genoeg is voor een hogere plaatsering. Geweldige passage, dat wel! Die heeft nog iets meer tijd nodig. Elvis vond ik ook terecht, ook te veel fouten en daarnaast vind ik hem een beetje 'stijfjes' overkomen (in de landenproef ook al). Het is net alsof ie, na die SUPER verruimingen, niet meer korter wil worden. Hij blijft dan zo lang in z'n lichaam, wil niet meer sluiten.
Nee je bent niet de enige, zie een paar posten boven je
Ik vond de proef van Anky er ook super gespannen uitzien. Ze leek zelf ook heel gespannen en volgens mij was ze bang dat hij er weer vandoor zou gaan. Inderdaad overmatig hand- en stanggebruik, iets wat je normaal niet zo snel ziet bij Anky.
Het was gewoon niet goed genoeg voor de 1e plaats.
Puchje schreef:Ik vind Isabella helemaal niet sympathiek eigenlijk :s .
Verder heeft Satchmo een maaiend voorbeen en dat vond ik persoonlijk erg storend bij t appuyement.
En de passage van de schimmel van Andreas zag er vrij machinaal uit. Grappig dat sommige paarden zó kunnen lopen!
Anky vond ik er het meest natuurlijk uit zien, al zag ik bij haar meer kleine foutjes dan bij Isabel, toegegeven.
Toedeledoki schreef:Nee, ik was het niet eens met Puchje.Even kort, Anky ging juist vrijwel foutloos, maar met veel druk en Isabel had meer fouten, maar een fijner, luchtiger beeld.
Marshaha schreef:morgen dus 21:00 uur, welke zender?
Mireille1970 schreef:Marshaha schreef:morgen dus 21:00 uur, welke zender?
Eurosport.........
Mireille1970 schreef:Marshaha schreef:morgen dus 21:00 uur, welke zender?
Eurosport.........
PS je zit in Stramproy, leuk vlak bij Diederik?
greetjebee schreef:Ben ik dan de enige die het WEL eens is met de uitslag?? Satchmo liep idd vaak achter de loodlijn (m.n. in de piaffe) maar stond er verder super aan! Wat mij vooral stoorde aan Anky was het feit dat ze er zo vreselijk veel met d'r handen aan moest werken. Er stond echt zoo ongelofelijk veel spanning op die teugels, ze ging er zelfs een beetje van achterover hangen! .
Shaar schreef:Is dat morgenavond om 9 uur dan een samenvatting, of gewoon de gehele Kur?