Hannanas schreef:Ik verbaas me er helemaal niks over.
Als je goed zoekt en goed kiest dan vindt je toch je maatje.. juist uitzoeken in Spanje heeft een verschil tov de “goedkope ladingen” die naar Nederland gesluist worden. TS heeft gewoon een gezond jong paard uitgezocht in Spanje. Dit had toch alle kans van fantastisch slagen. Ik verbaas me dan weer over jullie verbaasde reacties. Ik zou het zelf ook op die manier doen.
Ik verbaas me meer over jouw reactie.
Dit is in mijn ogen niet discussiewaardig in dit topic waar ik een heleboel lof voor de TS heb. Een paard van een plaatje en verhaal kopen is en blijft een zeer groot risico.
Ik heb helemaal niet het idee dat ik iets bijzonders of speciaals doe eigenlijk. Ik ben altijd zo met mijn verzorgpaarden omgegaan, al waren dat doodbrave koudbloeden die liever iets minder deden dan ik van ze vroeg.
) maar dat komt misschien ook, zoals ik al eerder heb gezegd, omdat ik de rust zelve ben en een hele lage energie uitstraal. Dat matcht gewoon heel erg goed. 

Die vond zo'n neus best wel leuk om naar te happen. Ik denk ook deels door onzekerheid. Dus ik ga hem wat regelmatiger mee nemen. Kleedje mee, botje mee en ik kan dan ondertussen mijn ding doen en hij went zo aan het leven als een stalhond.

paarden reageren gewoon supergoed op clickertraining als het goed uitgevoerd wordt.

Sorry, ik vind dit zelf een heel leuk grapje en heb zo'n schik nu.
Slim paard!
Naar het bos ging even niet met mijn rug, maar... Ik ben niet ontevreden over de foto's in de bak.