KNHS Instructieweek 4, Allround paarden 17 t/m 21 juni!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

_Sofie

Re: KNHS Instructieweek 4, Allround paarden 17 t/m 21 juni!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-13 19:02

De temperatuur in Egypte klinkt beter :+
Ik heb met m'n pony heel veel pech gehad, dus daarom hebben we gekozen om Vic te verzekeren, hoewel je natuurlijk liever geen gebruik maakt er van :p
Ik heb ze al een tijdje op de Bokt Markt staan, maar het zijn niet echt bijzondere dekjes. Waarschijnlijk ligt het daar aan. M'n eerste dekje van een jaar of 7 geleden heb ik ook nog :D Oranje HH dekje, ondertussen helemaal verschoten van kleur :P

SRY

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-13 19:07

Oh ja dan lijkt het me ook wel logisch om te verzekeren. Dan wil je dat niet nog eens. Mijn moeder heeft ze nooit verzekerd gehad dus die we nu hebben zijn dat ook niet. Moest haar ook echt overhalen om Cavella te laten behandelen door de osteopaat want ze geloofde daar niet in.
Dat zou kunnen dat het geen bijzondere dekjes zijn dat het niet verkoopt meer. Ze zijn allemaal op zoek naar de dekjes die je moeilijk krijgt.
Ja ik heb een blauwe en kan er geen afstand van doen ook al gebruik ik hem niet meer. Heb er 3 eigenlijk. Heb ook nog een witte met de naam van Jordy en mij. Had ik gekregen toen ik voor vaardigheidsdiploma B ging in 2000 haha. En zwarte met mijn naam was voor mijn vaardigheidsdiploma A.
Haha ja die zal wel niet meer oranje zijn :P

_Sofie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-13 19:09

Een osteopaat kan best wel heel goed werken, bij m'n pony merkte ik (en de osteopaat bij de tweede keer behandelen) echt heel veel vooruitgang :)
Haha, wat lief, met een naam er op geborduurd!

_Sofie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-13 19:12

Ik ben er weer vandoor.
Doeg!

SRY

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-13 19:21

Ja heel goed. Maar ze is daar niet bekend mee. Vroeger als paarden kreupel waren gingen ze naar de slacht. Maar nu hebben ze daar oplossingen voor zoals de osteopaat. Het werkt bij Cavella dus ook :)
Ik heb ook een wedstrijddekje voor Cavella en mij ook met de naam. Helaas hebben we weinig springwedstrijden op de manege.

Oke doeiii :wave:

lemanthia

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-13 19:23

de simpelere dekjes verkoopt moeilijk ik ken het.

SRY

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-13 19:28

@ lemanthia : De simpele dekjes kosten ook niet veel in de winkel. Zelf gebruik ik ze ook niet meer. Meestal krijgt mijn moeder mijn oude dekjes die ik toch nooit meer gebruik. :P

kirsten3110

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-13 11:28

Owhh wat lekker dat je naar Egypte gaat, mijn beste vriendin is gisteravond/nacht terug gekomen en die wou voor geen mogelijkheid terug naar huis haha! Als je nog een plekje in je koffer over hebt :P .....
Have fun!

Denicee_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-13 12:21

Kirsten: Wat rot, jongens zijn ook eikels! en wat vervelend, het ligt dus eigenlijk nu een beetje buiten je macht om er iets aan te kunnen doen?
Soraya: Egypte! aahh lekker! mag ik niet mee haha? En wat fijn dat ze ook meteen weer beter loopt! Komt helemaal goed met jullie 2 :)
Myour: Vervelend van je rijlessen, ik reed ook altijd beter bij mijn vaste instructrice waar ik goed mee overweg kon dan een invaller..

Ik heb ook nog goed nieuws! Ik ga dus in Oktober naar Tennessee en daar crash ik dan bij twee weken bij een supergoede vriend van me (ex crush, die op dezelfde dag als mij ook opeens gedumpt werd door zn vriendin.. toeval? haha) maarrrr! hij heeft een eigen filmbedrijf en ze zijn nu bezig met een opdracht te krijgen in Ierland, wat betekend dat ie dan ook voor 16 euro kan overvliegen naar hier! Dus hij komt in de zomer waarschijnlijk ook nog een weekje hierheen! Zo gezellig! :D

_Sofie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-13 18:32

Denice: leuk dat je naar Tennessee gaat, er even lekker tussen uit!

Hoi :wave:
Gisteren echt een super fijne les gereden met Vic! Ging echt ontzettend goed, terwijl ik de laatste tijd niet zoveel gereden heb. Dus ik was erg blij :D
Vandaag eventjes gelongeerd en daarna heeft hij nog lekker buiten gestaan. Was best goed te doen buiten, uit de wind :)

kirsten3110

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-13 22:28

Oehh Denice dat klinkt echt super leuk en wat toevallig dat hij ook net single is. Friends with benefits? hahaha :P

Ik zit ook echt weer met een dilemma, sil (me (ex)vriend) stuurt me zulke lieve berichten. Dat hij iedere seconde van de dag aan me denkt, dat hij nog steeds superveel van me houdt, dat ik degene ben waarmee hij oud wilt worden, ga zo maar door. Ik weet echt niet wat ik ermee aan moet. Diep in me hart gil ik van ik wil hem terug, maar ik twijfel nu gigantisch door alles. Ik mis hem ook als een malle en me spreken elkaar nu weer super veel en alles lijkt weer als vanouds. Het voelt zo vertrouwt, ik wil hem ook zo graag zien en weer vasthouden en alles. We hebben gister ook een super goed gesprek gehad als volwassenen en daar heb ik flinke rake tikken uitgedeeld die hem emotioneel flink raakte. Hij is iemand die een hele grote muur omhoog trekt als er bijv een discussie is en trekt dan zijn eigen plan en is dan niet voor rede vatbaar. Voor de buitenwereld zet hij dan een masker op maar ik weet dat hij diep van binnen dan kapot gaat. Sinds gisteravond is het ook weer helemaal vanouds, het voorval uitgesproken en nu is het zo raar om te denken dat het over is. Zo voelt het totaal niet. Pfff dilemmaaaaa!!! Ook hij zegt, het klopt allemaal, alleen de afstand breekt het helemaal op, dan denk ik moet dat dan de reden zijn dat wij uit elkaar gaan..? Overal is een oplossing voor te vinden lijkt mij. Drama haha, soms lijkt het wel een aflevering van gtst in mijn leven haha

Denicee_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-13 08:24

@ Sofie: Dat is altijd lekker als ze het na een tijdje weinig rijden nog lekker lopen :)
@ Kirsten: het zou echt bullshit zijn om het over de afstand op te geven.. als jullie van elkaar houden (wat jullie overduidelijk doen) zou dat jullie echt niet moeten tegenhouden hoor! Er zijn treinen, bussen en auto's en het is (geef je zelf al aan) ook alleen tijdelijk.. Als jullie je conflicten goed hebben kunnen uitpraten zou ik het nog een tweede kans geven hoor.. dat zou echt zonde zijn het daarover op te geven!

En haha, hij is geen friends with benefits :P Hij was echt mijn ideale kerel (behalve voor het feit dat hij in America woonde haha) en we zijn toen gestopt met praten omdat hij mij niet wou claimen, hij wou dat ik kon beleven hoe het was een vriendje dicht bij te hebben, dus nu is het wel zo van ahhh... wat nu haha? We skypen ook bijna elke dag, zijn gewoon ontzettend goede vrienden. We hadden wel afgesproken dat als we allebei nog single zijn als ik naar Tennesee ga, we op een date gaan haha, dan is het gewoon meant to be :')

Pfff, ben ik gister op het werk wordt ik gebeld door de vrouw waar ik Pros mee samen doe, had ie koliek! Een half uur eerder dus op het werk vertrokken, 3 kwartier met hem gelopen en toen mestte die gelukkig al.

Manny

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-13 07:23

Goeiemorgen Iedereen!! Gaan jullie nog leuke dingen doen dit weekend?

@Kisten afstand is altijd lastig, maar als ik dit zo hoor moet het toch goed komen ?
@Denice, wat een leuke vooruitzichten allemaal!! Hoe lang is het vliegen daarheen?

Ik heb vandaag mijn eerste wedstrijd in de L. Helaas niet veel kunnen rijden deze week. Maar toen ik wel de mogelijkheid had om te oefenen, en mijn vriend er bij was had hij nogal wat commentaar (voor iemand die nog nooit dichter bij een paard had durven komen), maar als jij denkt dat je het beter kunt stap je er zelf maar op. En ja hoor binnen 2minuten zat hij erop.
http://sphotos-g.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-prn1/74482_10200840109071887_1913107851_n.jpg
Als ik iets had verwacht wat hij nooit zou doen is dit het wel. Stiekem hoop ik nu natuurlijk dat hij ook wel wil gaan paardrijden ;).

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-13 08:20

Goedemorgen,
Mmm hoe heb je hem zo ber gekregen, aangezien die leuke date nu mijn lover is.
En ook niks met met paarden...

Denicee_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-13 09:10

@Manja: Haha! Geweldig! had hij daarna ook nog commentaar? :P Je had hem wel ook commentaar moeten geven he, denk aan je voeten, geen piano handen, netjes recht op zitten, hakken uitduwen... meestal zijn ze dan wel stil haha! En het ligt eraan, je kan 32 uur onderweg zijn voor 600 euro, of 14 uur voor 800 met eigenlijk altijd wel 2 keer overstappen, ik heb dan wel het geluk dat ik zodra ik land gewoon word opgehaald door hem dus niet ook nog een taxi hoef te nemen. :)

@Irtj_ Wat leuk dat ie nu je lover is! :D Mijn ex had eigenlijk ook niks met paarden, maar hij is toen een paar keer meegeweest en na 2 maanden kwam de vraag of ie ook eventjes erop mocht! Altijd blijven hopen haha :P Hoe gaat het trouwens met een baan vinden?

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-13 09:13

Heuj er is nog hoop,
Jaa blokker zou ik vandaag mee mogen lopen en ze zouden dan gister nog contact op nemen van hoelaat enz. Heb niks meer gehoord geen mailtje geen telefoontje, dus heb vanmorgen zelf even proberen te bellen word er niet opgenomen.

Denicee_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-13 09:45

Dan nog een keer bellen! De meeste winkels gaan pas om 9 uur open, en zijn dan pas om kwart voor 9 daar :j

kirsten3110

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-13 11:18

Hoi allemaal!

Wat leuk voor je laura dat hij nu je vriend is! Dat jullie samen maar erg gelukkig mogen worden ;) En dat scheelt zeker Denice als hij je op komt halen, pff ben jaloers wil ook altijd nog een keer naar Amerika! Lijkt me zo mooi en imposant daar!

Ik weet momenteel niet meer waar ik aan toe ben met sil.. Eigenlijk praten we weer precies hetzelfde met elkaar als eerst, ook weer koosnaampjes enzo net als vanouds. Maar dan is hij gisteravond bij een goede vriend van hem en is hij weer super kortaf en hoor ik hem pas als hij weer thuis is... Ik snap er af en toe echt helemaal niks meer van. Mannen kunnen zo vreselijk onduidelijk zijn.
Hmmm goed idee, ga hem ook een keer op me paard gooien als ik ooit nog kan rijden! Pest pleuris weer, blerghh! -O-

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-13 11:34

Denicee_x schreef:
Dan nog een keer bellen! De meeste winkels gaan pas om 9 uur open, en zijn dan pas om kwart voor 9 daar :j

Heb om 10 uur weer gebeld er werd opgenomen en ze zouden nog contact opnemen.

Denicee_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-13 12:52

@laura: Oke goed :) Weet je ook wanneer ze ongeveer bellen? Anders meteen de dag erna bellen/langsgaan, geeft ook aan dat je de baan graag wilt hebben. :) I've got me fingers crossed for ya! :)
@Kirsten: Ja, ik wil al zo'n 6 jaar naar Tennessee, Ik was alleen altijd te jong volgens mijn moeder om alleen te gaan.. (klopt ook wel, toen ik Max leerde kennen was ik 16 haha := ) en toen ik eindelijk 18 werd en oud genoeg was om alleen te mogen gaan was ik samen mijn mijn Ex en die wou niet naar Tennessee en al helemaal niet om ook nog met die Amerikaan te meeten. Dus nu ben ik oud genoeg & hoef ik met niemand rekening te houden dus ik ga ook meteen!
En wat raar, misschien had ie wel tegen die vriend gezegd dat jullie uit elkaar waren en deed ie daarom zo?

Manny

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-13 14:01

Ik ben nog steeds verbaasd dat hij er op stapte! Hij is echt heel erg bang, misschien is het bovenop wel minder eng dan op de grond.
Mijn wedstrijd ging beter dan verwacht, 169&170 ze was zo krom als een hoepel maar liep verder lekker rustig. Dus wel heel erg tevreden.

@Denice Dat is een pittige reis! Hoe heb je hem eigenlijk leren kennen?
@laura gefeliciteerd met je vriendje! Stomme blokker, ik hoop voor je dat ze snel contact met je opnemen.
@kirsten wat vervelend dat hij zo onduidelijk is. Heeft hij wel door dat hij dat doet?

Denicee_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-13 14:24

Ik heb hem via een vriendin leren kennen, die was een jaar naar Amerika geweest en heeft daar zijn zus leren kennen, toen ze aan hem voorgesteld werd vond ze meteen dat hij perfect bij mij paste en vanuit daar zijn we ook gaan skypen. Eigenlijk best raar haha, maar ik ken hem inmiddels zo'n 4 jaar, dus als hij een faker was geweest had ie de hoop wel opgegeven :P

En dat zijn toch nog goede punten als hij niet fijn liep!

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-13 14:49

Ugh nogsteeds niks van blokker gehoord...

_Sofie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-13 17:33

@Kirsten: ik hoop dat jullie een oplossing vinden!
@Manny: hoe is je wedstrijd gegaan? Ah, ik lees het net. Fijn dat het beter is gegaan dan verwacht :)
@lrtj_: haha, leuk van je date :D Balen dat je nog niets van de Blokker hebt gehoord :(

Hoi :wave:
Weer een productief dagje gehad. Vanochtend aan school gewerkt en vanmiddag ben ik naar stal geweest.
We hebben eerst even met Vic geoefend met trailer laden, hij deed in het begin wat vervelend maar daarna ging het super goed :D
Daarna nog een rondje met hem naar buiten geweest, Sanne of Vic en ik op m'n stalen ros :+ Meneer vond het erg leuk :)

kirsten3110

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-13 21:53

vanmiddag even gebeld met hem, er zat geen rede achter dat hij zo stil was. Zijn vrienden mogen gewoon weten dat we alsnog met elkaar omgaan en flink gepraat met elkaar. Het is zo erg ongeloofwaardig dat we uit elkaar zijn, hij kan er zelf ook niet met zijn hoofd bij. Ik hoop dat ik hem volgende week kan zien, wil dan echt even goed praten.

Mmm balen zeg dat je nog niks hebt gehoord van de blokker! vind het wel slecht eigenlijk, zo ga je toch niet met je sollicitanten om..

En thja ik denk niet dat het toeval is denice, jullie allebei nu single op precies hetzelfde moment. Agh nu kun je even lekker genieten van het vrijgezellen leven en dan in Oktober toch? Lekker genieten van elkaar haha, wie weet ;)