volgend jaar ga ik zonder kind en met een betere lens+camera haha en misschien wel even een programma maken want dit keer was ik aan t rondlopen eigenlijk als een kip zonder kop...en kwam ik telkens in programmá's die al half bezig waren ik vond paard als spiegel denk het slecht van wat ik gezien heb ik had echt veel meer verwacht dat er uitgelegd zou worden waarom een paard zo zou doen en hoe je dat zou kunnen verbeteren
Nog meer bokkers die zich ontzettend zaten op te vreten bij de parade? Dat kind op de fell pony die zat te zagen als een wilde? Nounounou.. ik vond het echt werzinwekkend.
Maar nou moet ik zeggen dat anky er ook wat van kon Handen wijd op dr knieën en trekken aan de stang. Whiz liep regelmatig met de mond los om de druk eraf te krijgen. Vooral op de volte in galop. Ik ben echt geen pro maar dat whiz de mond wijd los sperde zei genoeg over de inwerking van het bit. Ik vond dat Rieky netjes en respectvol reed
Rennie89
Geplaatst: 11-09-11 14:18
Thnx
Heb Anky niet gezien ach jammer dan
Ik vond idd dat bij de parade alles niet even soepeltjes verliep, maar ik zat mezelf ook op te vreten bij de omroepster die het schijnbaar niet erg vond dat de paarden onwijs opgefokt raakte door het klappen en dan de mensen nog harder lieten klappen... vorig jaar was er ook het 1 en ander mis
er was net in de kidspiste iemand bezig die d;r paard toestond gras te eten met een bit in en gezadeld en al terwijl het om een jongetje ging die een deel van zijn been mistte en er eigenlijk los opzat zonder ondersteuning. Dat snapte ik ook even niet,
Rennie89
Geplaatst: 11-09-11 14:23
gister was er ook een meisje dat echt letterlijk paarden pijn deed, zij greep paarden bij de neus en drukte er stevig in (in dat neusbot dat onwijs gevoelig is).... Toen er wat van gezegt werd reageerde dat meisje geschrokken en rende weg. Ze bleef ook echt knijpen erin... kijk als je nou de neus ofzo pakt (het vel) okej, maar in het neusbot knijpen... moeder zei er ook niks van
Dat hierboven is echt niet normaal. Had ze niet bij mijn paard moeten proberen of ze zag veel hoeken van de bak. Maar zoiets doe je toch niet, niet met andermans paarden! Arm dier, was het n oud meisje?
Misschien is een topic met HE fotos wel een leuk idee ja!
Loiz
Geplaatst: 11-09-11 15:03
Ik zit nu naast xCathy, die de computer gemolt heeft Hij is vastgelopen, door jullie fotospams!