Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Ghostattack schreef:De NS is weer handig bezig, op 10 en 11 september zijn ze bezig met het spoor tussen Deurne en Eindhoven.. Dus moet ik op de terugweg met de bus naar Eindhoven en dan de trein naar Tiel nemen
Ladyloe schreef:Even een vraagje, nu heb ik kaarten voor Vrijdag.. Maar de kans in aanwezig dat ik Vrijdag niet meer zou kunnen door een crematie.. Dus dan wil ik eventueel de Zondag gaan.. Weten jullie of ik dan bv Zaterdag nog dag kaarten via internet kan bestellen? Of is het dan gewoon een kwestie van in de rij staan bij HE zelf?
TinekeHorses schreef:Ladyloe schreef:Even een vraagje, nu heb ik kaarten voor Vrijdag.. Maar de kans in aanwezig dat ik Vrijdag niet meer zou kunnen door een crematie.. Dus dan wil ik eventueel de Zondag gaan.. Weten jullie of ik dan bv Zaterdag nog dag kaarten via internet kan bestellen? Of is het dan gewoon een kwestie van in de rij staan bij HE zelf?
Ja dat kan gewoon één dag van te voren. De kaatjes worden namelijk na je aanvraag gelijk naar je mailadres gestuurd.
Loes000 schreef:Ghostattack schreef:Voor mij mn eerste keerVorig jaar mocht ik niet omdat het samen valt met Appelpop en mn moeder vond het te duur en te ver weg
Dit jaar heb ik het gewoon weer gevraagd en nu mocht het wel. Wel jammer dat het elk jaar samen met Appelpop valt, dan kun je bij ons de straat bijna niet uit.. Daarom moet ik ook terug met de trein. ('s morgens kan je nog wel weg, maar 's avonds niet meer)
zie je wel, ik wist het! er moet toch iemand zijn die daar ook mee zit??
ik las er helemaal niks over hier in dit topic!
waarom moeten 2 leuke eventen altijd samen vallen?
het wordt dus maar Vrijdagavond appelpop, en dan zaterdag mee naar de fruitcorso, zaterdagavond ga ik al gedeeltelijk op weg voor 't horse event.
en voor de rest hebben mn vriendinnen/vrienden echt pech, want ik moet ook echt naar 't horse event