Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
DNIEZE schreef:Heerlijk geshopt met me vader, erg blij met me aankopen.
Een HV Polo deken, HV Polo Tshirt, lik-it, zweepjes, handschoenen en kreeg er ook nog een mooie HV Polo klok bij.
Hier een foto van me deken, ben er echt blij mee.
De normale prijs was namelijk 99.95 en hij was nu afgeprijsd naar 39.95.
Wat ik wel minder vond, ik had een medewerker nodig om iets te vragen maar ik vond dat je die erg moeilijk kon herkennen dat zij bij dit hele gebeuren hoorde...
DNIEZE schreef:Heerlijk geshopt met me vader, erg blij met me aankopen.
Een HV Polo deken, HV Polo Tshirt, lik-it, zweepjes, handschoenen en kreeg er ook nog een mooie HV Polo klok bij.
Wat ik wel minder vond, ik had een medewerker nodig om iets te vragen maar ik vond dat je die erg moeilijk kon herkennen dat zij bij dit hele gebeuren hoorde...
moonwolf schreef:Ik ben vanavond geweest, maar moet vrijdag VERPLICHT terug![]()
Ze zijn vergeten die anti diefstal blokjes die in kleding zitten er af te halen![]()
Is toch even totaal 140 km rijden voor me
moonwolf schreef:Ik ben vanavond geweest, maar moet vrijdag VERPLICHT terug![]()
Ze zijn vergeten die anti diefstal blokjes die in kleding zitten er af te halen![]()
Is toch even totaal 140 km rijden voor me
Lauraennala schreef:DNIEZE schreef:Heerlijk geshopt met me vader, erg blij met me aankopen.
ik heb hem ookheb jij de fleece of de cooler?