zag wel een berg liggen. Ook veel zweetdekens voor 5 euro
juleke
Geplaatst: 15-04-10 21:04
Ik ben vandaag ook naar het tentenkamp in België geweest. Heb toch wel goed gekocht Alleen een hele stomme misser gemaakt! Ik had Anky bandages uitgekozen (Kaki), vervolgens Anky pad uitgezocht (ook Kaki), vindt mijn vriend het toch beter om een ingepakte pad mee te nemen, dus we nemen een ingepakte en checken de kleur nogmaals. Nu was ik daarnet hier alles aan het opruimen en aan het wegleggen, zie ik opeens dat we de verkeerde kleur bijhebben Nu zit ik hier dus met Kaki bandages en een Pebbles pad.. Ik heb echt geen idee hoe dit is kunnen gebeuren. In het licht binnen de tentjes leken de kleuren erg op elkaar. Waarschijnlijk heeft mijn vriend de pad even terug neergelegd om alles goed vast te kunnen pakken en daarna de verkeerde pad terug opgepakt.
Natuurlijk, dat moet je toch ook een keer gezien hebben? Volgende keer hou ik het bij tentenkamp Rotterdam, daar ligt veel meer. Hier in Malle hadden ze niet zo veel
ik heb vervoer gevonden om morgen naar de tentenkamp te gaan
Resfeber
Geplaatst: 17-04-10 12:14
Suprice_Iris: Eh,, , Jah, maar omdat ze het kaartje bij de kassa eraf hebben gehaald weet ik het niet meer. Een Shetlander past het denk wel. er stond iets van: ..cm - 115cm ofzo..
Tgg, de laatste leuke drs ES werd net voor mn neus weggekaapt Verder hadden ze van anky niet veel, wel hortensia bandies, maar die waren gewoon volle prijs