[centraal] Holland's Next Top Horse - wie doen er mee?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Bari

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-09 15:05

Sita_ schreef:
Ik zal het eens even opzoeken van dat in de penny..

http://www.penny.nl/nieuws/bericht/420?nieuwsoffset=

Hier staat het tussen, en dan staat er ergens iets dat het oneerlijk is dat er eentje word voorgetrokken ofzo?

Oh.. En nu ik het beter lees zie ik dat ze vinden dat Feidja voorgetrokken word.. :oo

nou ik lees nu wat je hier schrijft sita en ik moet zeggen dat ik dit heel erg vind om te horen, ik zal niet weten waarom feija voorgetrokken moet worden, diep triest

Bari

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-09 15:07

ik heb het even gelezen en ik vind echt vreselijk, want ik weet niet eens hoe dit in de penny komt. dat ten eerste. en ik voel me nu knap de pineut. ik zal er zowiezo achteraan hoe zonder m toestemming een verhaal over ons in de penny komt, ik vind dat niet kunnen zonder te vragen.kan me hier nu echt naar om maken. ik ken geen zak in hoofddorp of de jury, dus waarom zouden die m paard voortrekken? en ach ja, zoals ik lees ben ik een trutje met een mooi paard van papa XD, wel deze mensen zouden moeten weten wat dit paard meegemaakt heeft en hoe moelijk het was om uberhaupt zijn vertrouwen te winnen, dat er momenten waren dat ik dacht ik weet het niet meer...en mensen die niet weten wat het dagelijks een gevecht is om uberhaupt iets te presteren met rijden als je zelf een beperking hebt. ik kan me nu echt kwaad maken.weet niet, een of ander manier raakt dat wel. ik ben blijkbaar niet gemaakt om tegen zulke dingen te kunnen.tja. en nogmaals denk ik niet dat ze alle deze paarden met elkaar kunnen vergelijken qua bouw of zo, ik denk dat ze heel waar anders op gaan letten.

dit is wat ik meteen naar de redactie van de penny heb gestuurd

beste redactie

via via heb ik te horen gekregen dat er een artikel geplaatst was over mijn paard Feija en mij mbt de holland's next top horse.ik ben mezelf alleen niet van bewust dat ik hier toestemming voor heb gegeven of gevraagt was. graag zal ik willen weten wie dit artikel heeft ingestuurd.bovendien moet ik op mijn reeds 37 jarige leeftijd opmerkingen van puberende pennymeisjes lezen, die ik niet bepaald gepast vind.Dit ook omdat er over gepraat word in die zin dat mijn paard van de jury voorgetrokken word.Jullie begrijpen dat dit niet bepaald goed doet voor een competitie als deze.We staan er voor een goed doel en niet om belachelijk gemaakt te worden onder half volwassenen.Ik eis hierbij dat dit artikel onmiddelijk ingetrokken word.Bovendien hoop ik dat jullie ervan bewust zijn dat ik hiervoor ook een klacht kan indienen mbt tot smaad.
Ik hoop jullie voldoende geinformeerd te hebben.

met vriendelijke groeten

.....

bailey94

Re: [centraal] Holland's Next Top Horse - wie doen er mee?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-09 16:24

ik vind het idd ook nergens op slaan, en dat zonder toestemming

ik vind je stukje heel goed, ben beniewd wat je er op terug krijgt

Bari

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-09 16:27

ja ik heb ook de organisatie een mail gestuurd om dit artikel van de site te halen. ben ook benieuwd wat er terugkomt. ben echt super razend nu. als ik wil dat iets in de courant of waar dan ook komt, dan zorg ik er zelf wel voor. maar achter m rug om en dan zo? gewoon belachelijk vind ik dat. heb ook gevraagt wie dit aan de site van HNTH gestuurd heeft, want ik was het niet laten we dit duidelijk wezen... :(

Summertjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-09 16:43

he bah wat vervelend al die dingen zo :( het moet wel leuk blijven!

bicci

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-09 16:44

Bari schreef:
ik heb het even gelezen en ik vind echt vreselijk, want ik weet niet eens hoe dit in de penny komt. dat ten eerste. en ik voel me nu knap de pineut. ik zal er zowiezo achteraan hoe zonder m toestemming een verhaal over ons in de penny komt, ik vind dat niet kunnen zonder te vragen.kan me hier nu echt naar om maken. ik ken geen zak in hoofddorp of de jury, dus waarom zouden die m paard voortrekken? en ach ja, zoals ik lees ben ik een trutje met een mooi paard van papa XD, wel deze mensen zouden moeten weten wat dit paard meegemaakt heeft en hoe moelijk het was om uberhaupt zijn vertrouwen te winnen, dat er momenten waren dat ik dacht ik weet het niet meer...en mensen die niet weten wat het dagelijks een gevecht is om uberhaupt iets te presteren met rijden als je zelf een beperking hebt. ik kan me nu echt kwaad maken.weet niet, een of ander manier raakt dat wel. ik ben blijkbaar niet gemaakt om tegen zulke dingen te kunnen.tja. en nogmaals denk ik niet dat ze alle deze paarden met elkaar kunnen vergelijken qua bouw of zo, ik denk dat ze heel waar anders op gaan letten.

dit is wat ik meteen naar de redactie van de penny heb gestuurd

beste redactie

via via heb ik te horen gekregen dat er een artikel geplaatst was over mijn paard Feija en mij mbt de holland's next top horse.ik ben mezelf alleen niet van bewust dat ik hier toestemming voor heb gegeven of gevraagt was. graag zal ik willen weten wie dit artikel heeft ingestuurd.bovendien moet ik op mijn reeds 37 jarige leeftijd opmerkingen van puberende pennymeisjes lezen, die ik niet bepaald gepast vind.Dit ook omdat er over gepraat word in die zin dat mijn paard van de jury voorgetrokken word.Jullie begrijpen dat dit niet bepaald goed doet voor een competitie als deze.We staan er voor een goed doel en niet om belachelijk gemaakt te worden onder half volwassenen.Ik eis hierbij dat dit artikel onmiddelijk ingetrokken word.Bovendien hoop ik dat jullie ervan bewust zijn dat ik hiervoor ook een klacht kan indienen mbt tot smaad.
Ik hoop jullie voldoende geinformeerd te hebben.

met vriendelijke groeten

.....

heel goed van je...
zou mooi wezen zeg..
ik doe ook mee voor t goede doel..(brooke dan in mijn geval)
en zo zijn er nog wel een paar ..
je krijgt stemmen of je krijgt ze niet...jahtoch?

Bari

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-09 16:46

ja met je eens bicci...ik ben echt benieuwd wat erachter weg komt. maar leuk is anders. zat in begin ook met wat rotberichten via hyves, dus dat vond ik al niet leuk en dan nog zoiets...

bicci

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-09 16:47

ik leef met je mee, heb (gelukkig) niet dezelfde ervaring als jij,maar vind het knap sneu voor je...

1dream

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-09 16:48

jeetje joh.
wat stom dat ze dat op de site zetten.
goed dat je er een mail naar toe hebt gestuurd

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-09 17:00

Nette mail heb je gestuurd Bari, ik zou idd ook om te spetteren wezen.. :o
Ik las het zo snel door de eerste keer en toen las ik het verkeerd en dacht ik dat ze het over die Joris hadden.. Maar toen ik het voor je ging opzoeken en nog eens ging lezen las ik dat het over jou ging.. Echt te stom voor woorden.. :x

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-09 17:04

_Miesje_ schreef:

Zeg Miesje.. Jij kan anders ook mooi een ander in een kwaad daglicht zetten he op die link van de Penny..
Hier speel je mooi weer tegen ons en hardstikke leuk samen, maar daar loop je te zeggen dat je Feidja helemaal niet mooi vind etc. etc. etc. Onder de naam 'Hitme'.

Leg eens uit..
Laatst bijgewerkt door Sita_ op 29-03-09 17:06, in het totaal 1 keer bewerkt

1dream

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-09 17:05

Sita_ is dat echt zo?
heb je een link?

zou ook wel graag willen weten waarom ze dit dan doert

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-09 17:06

1dream

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-09 17:07

ja ik las het.
wat raar waarom det zo'n iemand dat?

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-09 17:08

De naam is btw Hitime.. Las te snel.. :o

1dream

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-09 17:10

ja zag ik ja.

Bari

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-09 17:22

Sita_ schreef:
_Miesje_ schreef:

Zeg Miesje.. Jij kan anders ook mooi een ander in een kwaad daglicht zetten he op die link van de Penny..
Hier speel je mooi weer tegen ons en hardstikke leuk samen, maar daar loop je te zeggen dat je Feidja helemaal niet mooi vind etc. etc. etc. Onder de naam 'Hitme'.

Leg eens uit..

thnx sita...dit vind ik knap waardeloos en zal ook graag eens nu een uitleg willen. ik wacht..

Bari

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-09 17:23

1dream schreef:
ja ik las het.
wat raar waarom det zo'n iemand dat?

ik wil dat ook graag weten, ik stem ook nog eens op dit paard en dan moet het zo? ik dacht toch dat wij tenminste hier allemaal met elkaar zijn en elkaar steunen.

Bari

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-09 17:32

wel miesje, of hoe je dan ook mag heten, wees je bewust van wat je achter een anderman zijn rug gaat vertellen. ik vind dit knap waardeloos wat jij hebt gedaan. en ik vind dit niet echt sportief van je om zo te acteren.verder ga ik hier geen woorden aan vuil maken, gezien mijn leeftijd zal ik mijn eigen dochter hier een veeg om de oren voor geven als ik weet dat zij zo bezig zou zijn over een anderman zijn rug lopen te praten en dan elders anders idd mooi weer praten onder de rest van dit topic. elk paard in deze verkiezing is mooi op zijn eigen manier. punt uit. net zoals Feija zijn mooie dingen heeft, heeft een ander weer iets anders wat mooi is. tot ziens in hoofddorp(misschien) zal ik zeggen. en btw-Feija is geen ZIJ maar een HIJ.

Summertjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-09 17:35

ik heb het ook even goed gelezen net toen straks al even vlug en toen vielen mij die berichtjes van hitime me ook al op... ik vind het echt schandalig om zo te doen.. in het ene topic feija helemaal zwart maken en hier allemaal normaal meedoen en om stemmen vragen... als ik dit had geweten had je mijn stem iig niet gekregen..

1dream

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-09 17:37

ja idd je moet er verder geen woorden aan vuil maken.
ik vind dat je dan gewoon zielig bezig bent om iemand anders zo achter z'n rug zwart te maken.

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-09 17:39

Kijk, niet iedereen kan elk paard mooi vinden. Maare, elk paard heeft wat moois. Hoe je het ook went of keert..
Het kan me niet schelen als iemand bijvoorbeeld zegt dat ze Shan niet mooi vinden, maar speel dan niet mooi weer in iemands gezicht en achter de rug om zo kletsen.. Dat is dieptriest.

1dream

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-09 17:41

ja idd.
iedereen heeft nu eenmaal een andere smaak, gelukkig maar!
maar je moet wel elkaar in z'n waarde laten
Laatst bijgewerkt door 1dream op 29-03-09 17:41, in het totaal 1 keer bewerkt

Bari

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-09 17:41

precies Sita, dat bedoel ik nou. ik vind ze allemaal stuk voor stuk wat hebben. de een een mooie hoofd, de andere weer een geweldige bouw en noem maar op. maar als ik ergens niet over kan is het zoiets.

Bari

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-09 17:42

1dream schreef:
ja idd.
iedereen heeft nu eenmaal een andere smaak, gelukkig maar!
maar je moet wel elkaar in z'n waarde laten

zo is dat. en al helemaal wij hier samen in dit topic kunnen toch even wat steun aan elkaar zoeken.en het beste van maken.