Bari schreef:ik heb het even gelezen en ik vind echt vreselijk, want ik weet niet eens hoe dit in de penny komt. dat ten eerste. en ik voel me nu knap de pineut. ik zal er zowiezo achteraan hoe zonder m toestemming een verhaal over ons in de penny komt, ik vind dat niet kunnen zonder te vragen.kan me hier nu echt naar om maken. ik ken geen zak in hoofddorp of de jury, dus waarom zouden die m paard voortrekken? en ach ja, zoals ik lees ben ik een trutje met een mooi paard van papa XD, wel deze mensen zouden moeten weten wat dit paard meegemaakt heeft en hoe moelijk het was om uberhaupt zijn vertrouwen te winnen, dat er momenten waren dat ik dacht ik weet het niet meer...en mensen die niet weten wat het dagelijks een gevecht is om uberhaupt iets te presteren met rijden als je zelf een beperking hebt. ik kan me nu echt kwaad maken.weet niet, een of ander manier raakt dat wel. ik ben blijkbaar niet gemaakt om tegen zulke dingen te kunnen.tja. en nogmaals denk ik niet dat ze alle deze paarden met elkaar kunnen vergelijken qua bouw of zo, ik denk dat ze heel waar anders op gaan letten.
dit is wat ik meteen naar de redactie van de penny heb gestuurd
beste redactie
via via heb ik te horen gekregen dat er een artikel geplaatst was over mijn paard Feija en mij mbt de holland's next top horse.ik ben mezelf alleen niet van bewust dat ik hier toestemming voor heb gegeven of gevraagt was. graag zal ik willen weten wie dit artikel heeft ingestuurd.bovendien moet ik op mijn reeds 37 jarige leeftijd opmerkingen van puberende pennymeisjes lezen, die ik niet bepaald gepast vind.Dit ook omdat er over gepraat word in die zin dat mijn paard van de jury voorgetrokken word.Jullie begrijpen dat dit niet bepaald goed doet voor een competitie als deze.We staan er voor een goed doel en niet om belachelijk gemaakt te worden onder half volwassenen.Ik eis hierbij dat dit artikel onmiddelijk ingetrokken word.Bovendien hoop ik dat jullie ervan bewust zijn dat ik hiervoor ook een klacht kan indienen mbt tot smaad.
Ik hoop jullie voldoende geinformeerd te hebben.
met vriendelijke groeten
.....
heel goed van je...
zou mooi wezen zeg..
ik doe ook mee voor t goede doel..(brooke dan in mijn geval)
en zo zijn er nog wel een paar ..
je krijgt stemmen of je krijgt ze niet...jahtoch?