Unfaithful schreef:EN binnen de tijd
Het kán dus wel

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Unfaithful schreef:EN binnen de tijd
juksz schreef:jori_X schreef:Dit is gewoon te hoog gegrepen voor veel ruiters!
Ik denk dat je nu echt gaat zien wie er echt kunnen rijden op dit niveau. En dan vallen er veel af!
Vindt ik niet echt realistisch...
Ok het zijn misschien niet allemaal topruiters maar is dit wel een haalbare kaart voor de paarden?
Word namelijk steeds gekker!
Guernica schreef:Ik word gek van het heen en weer zappen tussen Nadal & springen.
Nu toch maar even Nadal want ik word depri van dit springen.
topsylover schreef:Guernica schreef:Ik word gek van het heen en weer zappen tussen Nadal & springen.
je kan natuurlijk ook Nadal op tv, en springen op internet kijken he
Ik denk dat je nu echt gaat zien wie er echt kunnen rijden op dit niveau. En dan vallen er veel af!
Ok het zijn misschien niet allemaal topruiters maar is dit wel een haalbare kaart voor de paarden?
Lijkt namelijk steeds gekker te worden!
Guernica schreef:Ik word gek van het heen en weer zappen tussen Nadal & springen.
Word namelijk steeds gekker!
_Patriciaa schreef:Als ik het goed begrijp moeten de nederlanders ong. vanaf 15.40 ??
Susanne_ schreef:maar deze mensen moeten toch juist slecht springen? Zolang nederland het maar beter doet