Ik start Z1 paarden, dinsdag, donderdag en dan zaterdag de kür. Op woensdag, vrijdag en zaterdag ben ik ook met Annemiek Harmsen mee om te helpen
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
sannenn schreef:waar slapen jullie allemaalen heeft er een van jullie al een keer in het 't molke gezeten, zo ja wat vond je er dan van wij hebben een 6 per. huisje met sauna
![]()
en wie start er allemaal M1,Z1 of Z2 bij de paardenen wie gaat er allemaal op maandag al daar wat rond rijden
diddlmouses schreef:sannenn schreef:waar slapen jullie allemaalen heeft er een van jullie al een keer in het 't molke gezeten, zo ja wat vond je er dan van wij hebben een 6 per. huisje met sauna
![]()
en wie start er allemaal M1,Z1 of Z2 bij de paardenen wie gaat er allemaal op maandag al daar wat rond rijden
Wij zitten ook in het Molke
Ik start Z1 bij de paarden
En ik ga ook maandag al wat rijden daar
IndianSummer schreef:Wij slapen tijdens het ponyweekend in het Theaterhotel.
Ik start Z1 paarden, dinsdag, donderdag en dan zaterdag de kür. Op woensdag, vrijdag en zaterdag ben ik ook met Annemiek Harmsen mee om te helpen
iedereen is daar altijd vriendelijk en de bedden zijn daar super lekker
en je kan er lekker zwemmen enz, we wouden dit jaar eigenlijk daar weer overnachten maar dat word dan tog wel weer heel duur dus nu proberen we 't molke maar eens
sannenn schreef:Wij zitten ook in het Molke
Ik start Z1 bij de paarden
En ik ga ook maandag al wat rijden daar
[/quote]TeeGee schreef:Weet iemand wat die fysio vraagt/kost die weer op de ruiterdagen aanwezig is?
klumpertje schreef:ik heb de bokt startlijst even aangevuld, sta er gelijk 6 keer op
ik heb alleen op zaterdag een voorlezer nodig voor 2 proeven, mams is er niet
Dewi schreef:TeeGee schreef:Weet iemand wat die fysio vraagt/kost die weer op de ruiterdagen aanwezig is?
Hallo allemaal, zoals jullie misschien al gelezen hebben op de site van de Almelose Ruiterdagen zal ik dit jaar Martine Bosma vervangen. De kosten zijn €35,- per behandeling (actieprijs, normaliter €65,-).
Wellicht tot ziens!
Deebje schreef:Leuk Dewi, dus als ik mijn paard wil laten verwennen op haar verjaardag (21 juni) dan kan ik jou bellen?
ben er denk ik vanaf donderdag, of vrijdag ochtend (VROEG!!!!) start M2/Z1, weet ik nog niet
sjaantje schreef:Roep maar hoe laat, ik wil het wel doen!
mooi op tijd..
als je zou willen lezen, heel graag. de rest red ik me wel mee
borrie01 schreef:@ dewi kunnen we jou net als martine gewoon daar aanspreken als er wat is. die van mij was halverwege de week wat stijf en toen heeft ie een massage gehad.
impi schreef:Wanneer komen de startlijsten van de paarden?.
(verwacht)
Dewi schreef:Deebje schreef:Leuk Dewi, dus als ik mijn paard wil laten verwennen op haar verjaardag (21 juni) dan kan ik jou bellen?
Ja, natuurlijk kan dat!

(omdat ze geen foto van mij heeft)
Hennutjuh schreef:wij slapen bij erve vleerboer!!!
we hebben er wel heel veel zin in