Montreux schreef:Weet iemand al wat Vanquisch heeft gedaan om 14.00 uur???
Ben inderdaad ook erg nieuwsgierig wat deze Obelisk x Democraat heeft gedaan.
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
Montreux schreef:Weet iemand al wat Vanquisch heeft gedaan om 14.00 uur???
ART_UMA schreef:Alanta schreef:De KWPN goedgekeurde hengsten die zich niet hadden geplaatst tijdens de halve finale mogen (of moeten?) meedoen aan de finale, maar dan HC, dat is dit jaar voor het eerst, zo werd gister omgeroepen
Wat een flauwekul eigenlijk, niet goed is niet goed. Het geeft wel al weer eens extra aan dat het meer gaat om de "profs" (hengsten in dit geval).
Als je in "Uitvoeringsbesluit competitie bepalingen KNHS / KWPN kampioenschap jonge dressuurpaarden" kijkt:
Artikel S 10 – Procedure finale
5. Deelname aan het eerste onderdeel is open voor de 25 hoogstgeplaatste paarden van elke jaargang van de halve finale (inclusief de ex aequo’s voor de 25e plaats). Bij afmeldingen wordt tot sluiting van het secretariaat op 15 augustus het aantal aangevuld tot een totaal aantal van 25 (incl. ex aequo’s).
Niks HC....![]()
![]()
![]()
![]()
Whisperke schreef:Het enige wat ik der van kan zeggen... als ik zie dat alle hengsten hebben gewonnen en geen enkele merrie oid.. Dan zeg ik het is discriminatie op geslacht,,, kom op je kunt mij niet vertellen dat geen enkele merrie aan een van een hengst kan tippen... tis en blijft weer een jurysport zo zie je maar weer!!
dr had wel net iets meer in gezeten! Maar ben alsnog trots op mn paardje! nathalie16 schreef:Nou ik ben net terug, was niet echt wat vandaag. Na 15minuten al de ring in en dr viel zoveel te zien. Ik had 65,5 punten en dat was ook verdient, want ze liep niet lekker. Verder nog zeiknat geregent en 3/4uur in de file gestaanMaar toch was het wel een goede leer voor de Nederlandse voor madam!
Citaat:Ach joh, maakt toch niet uit?
Je hebt iig je best gedaan, en je mocht daar wel mooi meerijden!
Dat doen er niet veel je na!![]()
En idd, weer een hele ervaring rijker.
Wel jammer van het weer, hier was het gelukkig de hele dag droog.
Hoop dat het er morgen wel droog blijft.
Femmy schreef:Ben inderdaad ook erg nieuwsgierig wat deze Obelisk x Democraat heeft gedaan.