yousra schreef:Weten jullie waarom het publiek ging fluiten naar sommige ruiters?
Eerlijk gezegd niks van gemerkt

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
yousra schreef:Weten jullie waarom het publiek ging fluiten naar sommige ruiters?
GribaldiFAN schreef:Ik had op sommige momenten ook echt kippenvel. Anky en Salinero waren onbetwist de beste. Ik stond tussen Engelsen en Duitsers in en ze leefden allemaal mee. Op een gegeven moment stonden we met z´n allen ANKY ANKY ANKY te roepen. Zo´n eenheid is echt heel mooi om mee te maken. En met de fantastische schimmel werd op het laatst van de kür door het hele publiek meegeklapt, echt fenomenaal!! Ik vond alleen het gejoel na de proef van Nadine Capellmann wat onsportief, in mijn ogen waren de punten gewoon terecht.
_Anke_ schreef:[***] schreef:Weten jullie waarom het publiek ging fluiten naar sommige ruiters?
Eerlijk gezegd niks van gemerkt
_Anke_ schreef:Carly22 schreef:ben gister ook geweest!! was echt zo prachtig mooi!!!! die deen was ook super!! Salinero hebben ze wel erg onopvallend weggehaald, en die andere erg onopvallend er neer gezet! had het helemaal niet gezien!! (zag in mn ooghoek wel ineens een zwart paard weglopen, ma wist niet dat t salinero was! Ach ja, T was wel prachtig!!!! en idd, dat publiek! iedereen deed mee!!Maar toen die deen en anky hadden gereden was t wel echt t toppunt! haha.
Ik vond het niet zo onopvallend, maar maybe was ik teveel op Salinero aan het letten