Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Dott schreef:Zo. Wij zijn ook weer terug. Score: leren halster, carrot stick en een hooinet.
Het was tof en heel groot. Aardig druk. Maar heel eerlijk, ik snap niet dat mensen hier helemaal lyrisch over zijnmaar dat kan ook aan mij liggen
ikke schreef:Dott schreef:Zo. Wij zijn ook weer terug. Score: leren halster, carrot stick en een hooinet.
Het was tof en heel groot. Aardig druk. Maar heel eerlijk, ik snap niet dat mensen hier helemaal lyrisch over zijnmaar dat kan ook aan mij liggen
Het ligt eraan waarom je gaat en waar je interessevlak ligt.
Ga je alleen voor het standaardspul, dan is het inderdaad nauwelijks de moeite maar voor ons als fanatieke buitenruiters en trektochtrijders zijn er een hoop dingen te zien en te vinden waar ze in NL nog nooit van gehoord hebben.
Daarnaast krijgen de vrachtwagens dit jaar een meer dan gemiddelde aandacht van onze zijde want ook daarvoor geldt dat er in NL nauwelijks iets fatsoenlijks te vinden is.
Sammyoo schreef:komone schreef:Is er ook een stand met hondenspulletjes?
Er was één hele leuke stand met hondenspulletjes. Daar hadden ze voor een mooi prijsje hele mooie halsbanden, uiteraard één voor Digger meegenomen. Mijn dochter heeft er een oplaadbare lichtgevende halsband gekocht. En zoals iedere Equitana twee hondenmanden van Ridgi-pad meegenomen, die bevallen mij onwijs goed.
Margrietjuh schreef:Perryx schreef:Kan ik nog kaarten bestellen voor Dinsdag? Wij gaam dinsdag.. waar moet ik ze bestellen?
Met ideal of creditcard kan dat via ticketmaster.de
Anders zou ik het aan de deur doen, om te voorkomen dat je ze te laat hebt.
Gypsy schreef:ikke schreef:Het ligt eraan waarom je gaat en waar je interessevlak ligt.
Ga je alleen voor het standaardspul, dan is het inderdaad nauwelijks de moeite maar voor ons als fanatieke buitenruiters en trektochtrijders zijn er een hoop dingen te zien en te vinden waar ze in NL nog nooit van gehoord hebben.
Daarnaast krijgen de vrachtwagens dit jaar een meer dan gemiddelde aandacht van onze zijde want ook daarvoor geldt dat er in NL nauwelijks iets fatsoenlijks te vinden is.
Jaaaaa, ik heb nog een foto gemaakt van een kraam met de mooiste zadeltassen die ik ooit gezien heb, compleet pakket. Wil niet weten wat het koste, maar ga het wel onthouden. Wie weet, ooit haha.
Ik wou bv al een half jaar zo'n mattes pad, maar voor 200 euro wil ik dat eerst wel eens uitgebreid bekijken en in handen houden. Daar ging ik vooral voor.
Lukasje schreef:Margrietjuh schreef:Met ideal of creditcard kan dat via ticketmaster.de
Anders zou ik het aan de deur doen, om te voorkomen dat je ze te laat hebt.
Kan dit dan niet meer via Knhs ? Ik miet ook nog bestellen, oeps