KNHS Instructieweek 4, Allround paarden 17 t/m 21 juni!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Manny

Re: KNHS Instructieweek 4, Allround paarden 17 t/m 21 juni!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-13 09:58

Hier schijnt het zonnetje en liggen er nog maar drie vlokjes. Wel jammer dat de bak alweer bevroren, maar ik mag niet klagen als ik jullie zo hoor.

@kirsten&denice; wat een belachelijke reacties's van die jongens :(:) !

SRY

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-13 10:06

@ Manny : Wees maar blij drie vlokjes :P hier 15 cm sneeuw. Ik heb ook geen last van bevroren bakken. Hebben 2 binnenbakken met goede bodem :) Maar helaas mag ik van mijn ouders de deur niet uit dus geen Cavella vandaag ben ik bang.

kirsten3110

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-13 10:26

Ik woon zelf ook in het zuiden maar hier thnx god maar een heel klein laagje! Is nog geen sneeuw te noemen eigenlijk. Ben daar wel ernstig blij mee, alleen die bevroren grond.. Laat die lente onderhand maar is komen!

Pff ik voel me rot meiden.. Niet zo'n beetje ook. Zolang ik afleiding heb gaat het prima maar zodra ik alleen ben, brullen en niet zo'n beetje ook. Dat je zo afhankelijk kan zijn he bah! Hij is echt zo'n type grote mond maar heel klein hart. Oftewel hij gaat ook compleet kapot hieraan.. Het enige grote issue is dat hij in Leidschendam woont en zichzelf daar nooit weg ziet gaan. Ik hier weggaan met 3 paarden gaat ook niet, want ja stalling in de randstad voor 3. Daar gaat me loon zeg maar. Dan komt er nog is bij dat me beste vriend een nieuwe vriendin heeft en die vreselijk jaloers is en aangezien wij best open en bloot met elkaar zijn is ze flink gaan lopen zeiken tegen hem oftewel daar kan ik nu ook al niet terecht. En me beste vriendin zit in Egypte.. Oftewel ik word gillend gek hier. We houden nog steeds zielsveel van elkaar maar in zijn ogen kan het niet werken door de afstand omdat hij daar niet weg wilt. En dan nog het banketstaaf, alles gaat via whatsapp, ik wil een gesprek gewoon face 2 face. Alles eruit gooien want nu word alles opgekropt wat resulteert in nachten lang niet slapen, zodra ik in me bed lig dan komen de tranen en overdag niet te genieten en ook slecht eten wat niet al te best voor mij is..
pff moest het ff van me afschrijven hoor, sorry als ik jullie ermee lastig val maar moet het kwijt :( Nieuwe dag..

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-13 10:34

Hier gelukkig ook nog niks:D

Sizzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-13 10:56

:(:) kirsten, wat een klote situatie zeg.... is er totaal geen oplossing in het midden te vinden? (buiten de randstand bijvoorbeeld, waar jij je paarden ook kwijt kunt en hij niet te ver van zijn vrienden woont?)
Hoe lang waren jullie bij elkaar?

Martine_Levi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-03-13 11:00

Sizzy schreef:
Holy fiets Myour, dat is heel veel geld!! 8)7
Die master in Leiden klinkt ook erg interessant!

Martine: vallen die broeken ook echt als 34/36 of kleiner?
Normaal vind ik altijd dat rijbroeken kleiner vallen....

Fijn floor dat je zo lekker hebt gereden!

SRY: ja dit weer is idd heel vervelend. Ik heb Gadget ook weer een dikkere deken op gedaan, die heeft het snel koud op z'n spieren. Maar je blijft wisselen! Ik was net beetje gewend aan het zonnetje :+

Nou damesmaten vallen klein en kindermaten vallen groot, lekker logisch he?
Ik heb dus een rijbroek maat 38 die pas ik maar net, terwijl de 176 als gegoten zitten! Vandaar dat ik altijd de kindermaten bestel, die zitten beter en zijn vaak nog goedkoper ook! :$

Hier gelukkig nog geen sneeuw maar een waterig zonnetje! *klopt af..* Wel windkracht 6 ofzo, dus gevoelsmatig -10 :brr:
Als ik het zo op de radio hoor mogen we nog niet klagen! Zuid Limburg en alle landen om ons heen zitten compleet ingesneeuwd!

Sterkte Kirsten! :(:)

kirsten3110

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-13 11:09

Ik weet niet of er een oplossing te vinden is.. We zijn volgende maand of nja waren volgende maand anderhalf jaar bij elkaar.. En ik moet eerlijk zeggen al mijn eerdere relaties stranden altijd rond een half jaar, hij is de eerste waarmee ik echt wel overwogen me leven mee wilde starten zonder twijfel. Voor hem was het de eerste echte relatie waar hij zich vol ingooide. Ik hoop dat er een oplossing te vinden is, kan me niet voorstellen dat hij straks met een ander is.. Heb ook een goed gesprek gehad met een goede vriend/ex van mij. Die zei van ga eerst zelf op je eigen, wie weet als hij dat dan allemaal ziet hij dan ook overstag gaat, een uur stelt namelijk niks voor. Mij maakt het niet uit waar ik woon, ben zo vaak verhuisd ik weet niet beter. Ik laat nu ook alles aan hem over qua contact wat nu resulteert in obcessief me telefoon in de gaten houden.. Pfff I hate it! Als het huis nou is verkocht zou worden en we dus de paarden aan huis zouden kunnen gaan krijgen zou alles opgelost zijn.. Maarja die huizenmarkt schiet ook niet op, gelukkig vanmiddag werken. Even me hoofd op andere dingen zetten als ik wakker kan blijven

Sizzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-13 11:17

@martine: nou precies! Die damesmaten vallen altijd erg vreemd...
Dan wil ik graag de bruine horka met krijtstreep en de grijze met zwart zitvlak van je overnemen :) (zit geen leren zitvlak op toch?)

Sizzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-13 11:18

Vervelende situatie Kirsten... De afstand zou absoluut geen obstakel moeten zijn waarop een relatie strand. Wiens huis staat te koop?

kirsten3110

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-13 11:28

Ons huis staat te koop. Maar de enige kijkers die we hebben gehad zijn de kijkers die langs rijden haha :P Als het nou verkocht zou worden en we de paarden dan dus aan huis hebben is de keus niet zo moeilijk. Qua appartementen daar zit ik dan beter qua oppervlakte en prijs dan nu in brabant en heb ook een stalling gevonden daar die me erg aanstaat waar ik me jongste dan kan zetten. Nick en Wyron zouden dan gewoon bij pap en mam kunnen blijven en die zoek ik dan ieder weekend lekker op. Hij heeft ook zijn rijbewijs nog niet en ik denk dat dat hem ook minder realistisch maakt.. Ik heb hem dit niet verteld dat ik daar heb gekeken en iets heb gevonden wat me aanstaat, wil niet dat het op die manier dan weer 'goed' zou komen...

Myour

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-13 11:59

15cm sneeuw?! :wow: Onvoorstelbaar zeg, hier schijnt de zon nu, geen vlokje sneeuw. Gisteren heeft 't heeeeel lichtjes wat vlokjes gesneeuwd maar er is niets blijven liggen.

Manny

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-13 13:21

Inplaats van het paard trainen mezelf maar een rondje het bos ingestuurd, pff dat viel flink tegen. Misschien toch maar weer wat vaker hardlopen.

SRY

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-13 13:30

@ kirsten3110 : Pfff wat een gedoe allemaal zeg, hoop voor jullie dat jullie er toch nog uitkomen. Maar het is altijd fijn als je het van je af kan schrijven. Sterkte!! :(:)

@ MartineC1711 : Wees maar blij geen sneeuw :P Hier is ook een koude wind, ijzelt soms zelfs. :brr:

@ Myour : Ja vind het niet normaal maja je kan er toch niks tegen doen helaas -O- Geniet maar van het zonnetje :D

@ Manny : Haha dat valt dan vies tegen he :P

Ben net maar een rondje met de hond gaan wandelen, toch 50 minuten gelopen. Loopt soms wel zwaar met zoveel sneeuw maar was te doen en had het lekker warm. :) Alleen die wind bah :brr: De hond vond het wel heel leuk :D Die ligt nu k.o. :Z
Ook nog even langs Jordy & Joy gelopen, stonden gelukkig samen warm binnen. :) Alleen Joy had de deken scheef hangen, maar kon hem niet goed doen, had de hond bij me. En de hond is geen vriendjes met de paarden, wilt ze graag bijten. Moet mijn moeder straks de deken maar goed doen. Toen Cavella nog thuis stond en ik nam wel eens de hond mee, oehhh dan hadden die 2 altijd ruzie _O-
Ga maar eens langzaam beginnen met mijn koffer in pakken. Zondag 14.30 uur vliegen we richting Egypte *\o/*

Afbeelding
Afbeelding

lemanthia

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-13 13:37

ligt veel bij jullie zeg!

SRY

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-13 13:37

@ lemanthia : Heel veel, mag je gratis komen halen :D

Myour

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-13 15:37

Jeetje wat een hoop sneeuw niet normaal!! Hier schijnt nog steeds de zon buiten. Het is wel erg koud buiten, snijdende wind.
Vanochtend autorijles gehad maar 't botert niet meer tussen mij en de instructeur. Als ik niet slaag dan ga ik waarschijnlijk de laatste lessen naar een ander, want heb zo echt geen zin meer om te lessen. Voelde me verder klote vandaag, gelukkig wilde m'n af-en-toe-bijrijdster Mexx vandaag doen want trok het echt niet om heen te gaan. Heb me daarom de hele middag gestort op het regelen van m'n master. Vreemde is dat bij de master in Leiden niet zozeer een omschakelprogramma nodig is. De master coördinator dacht dat ik zelfs direct in kan stromen maar dat is uiteindelijk aan de toelatingscommissie dus dat durfde hij niet met 100% zekerheid te zeggen. En anders kan ik als gaststudent de benodigde vakken alsnog inhalen komend halfjaar (zodat ik geen 12.000 euro op hoef te hoesten) en in februari beginnen aan de master.
Al met al komende tijd even spannend, ik hoop echt ENORM dat ik hier direct in kan stromen, heb m'n cijferlijst in elk geval mee...

Martine_Levi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-03-13 16:15

Sizzy schreef:
@martine: nou precies! Die damesmaten vallen altijd erg vreemd...
Dan wil ik graag de bruine horka met krijtstreep en de grijze met zwart zitvlak van je overnemen :) (zit geen leren zitvlak op toch?)

Je hebt pb!

SRY

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-13 18:12

@ Myour : Ohw dat is niet fijn dat het niet meer botert tussen je instructeur en jou. Met rijlessen heb je iemand nodig waar je het goed mee kan vinden, anders is het rijden ook niet leuk. Hoop voor je dat je toch nog slaagt en anders dan met een andere. En snel slaagt!! Fijn dat je bijrijdster wou rijden :) Wat een gedoe voor je master. Hoop dat je direct kan instromen!! :)

Mocht van mijn moeder toch na Cavella, de grote wegen waren vrij dus ben veilig op de manege gekomen.
En had der opgezadeld en ben de bak in gegaan. En ze liep goed *\%/* *\%/* Alleen met draven wat onwennig en op de linkerhand is wennen voor haar, daar had ze pijn en nu niet meer. Maar ze liep goed :D :D
Had ook meteen de nieuwe anky pad uitgeprobeerd <3

Afbeelding

EdkingEnzo

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-13 18:22

Super Soraya!! En wat is Cavella toch knap <3

SRY

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-13 18:27

@ flooredking : Dankje :) Ja ze staat ook leuk op de foto en roze <3 Zelfs mijn moeder vond het mooi, die wou het al op haar paard gaan gebruiken in de zomer, die is namelijk zwart. Ben nu aan het twijfelen of ik de ANKY french blue zal gaan bestellen.... :x Vind dat ook een hele leuke kleur

lemanthia

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-13 18:39

staat leuk,
morgen met bo voor het eerst naar de clubles

_Sofie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-13 18:47

@Soraya: das veel :oo Hier is gelukkig niets gevallen. Super dat Cavella goed liep *\o/* Ben normaal niet zo van het roze, maar moet zeggen dat dit erg gaaf staat :j French blue vind ik ook een erg mooie kleur, het is alleen dat ik geen dekje nodig heb en het geld beter kan gebruiken O:)
@Kirsten: moeilijk zeg, heel veel sterkte meis :(:)
@Sizzy: nog gefeliciteerd met je winstpunt :D
@Franca: ik duim dat je direct die master kan gaan doen!
@Martine: ik was in Zoutelande :)

Hoi :wave:
Pff, wat is het koud :brr: Wat mij betreft mag de lente wel komen!

SRY

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-13 18:50

@ _Sofie : Van mij mag de lente ook komen en snel. Vind het niks dit weer bah brrrr :brr: Ik zag de kleur, denk die moet ik hebben. Heb veel roze, zoals mijn kamer, ook fuchsia <3 Nja eerlijk gezegd heb ik ook helemaal geen dekje nodig, heb er genoeg maar kan het nooit laten :x

_Sofie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-13 18:54

Als het goed is wordt het aan het eind van de week weer warmer :D
Haha, ik was ook ernstig in de verleiding gekomen om een dekje te kopen, maar toen kwam de DA rekening die we moesten voorschieten.
Nu even afwachten wat we terug krijgen van de verzekering :+
En ik heb nog een aantal dekjes liggen die ik wil verkopen, maar 't loopt niet echt :P

SRY

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-13 18:59

Ja zoiets had ik gezien op de vooruitzichten :P Hoop het zo voor jullie, zon en warmte :D Zelf zit ik vanaf zondag in Egypte en daar is het tussen de 25 en 30 graden :~
Oh ja DA rekening ook altijd leuk, ik had een leuke rekening van de osteopaat. Wel fijn dat je het misschien terug kan krijgen bij de verzekering, scheelt toch weer wat. Wij hebben de paarden niet verzekerd.
Hoezo loopt het nog niet? Heb je ze op marktplaats of op de bokt markt staan of niet? Ik heb er nog geen één verkocht, gebruik sommige vaker dan andere. Maar gebruik ze toch nog wel een keer, kan geen afstand doen. Heb zo ook nog mijn aller eerste dekje van 14 jaar geleden :P