@kirsten&denice; wat een belachelijke reacties's van die jongens
! Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
!
hier 15 cm sneeuw. Ik heb ook geen last van bevroren bakken. Hebben 2 binnenbakken met goede bodem
Maar helaas mag ik van mijn ouders de deur niet uit dus geen Cavella vandaag ben ik bang.
Nieuwe dag..
kirsten, wat een klote situatie zeg.... is er totaal geen oplossing in het midden te vinden? (buiten de randstand bijvoorbeeld, waar jij je paarden ook kwijt kunt en hij niet te ver van zijn vrienden woont?)Sizzy schreef:Holy fiets Myour, dat is heel veel geld!!![]()
Die master in Leiden klinkt ook erg interessant!
Martine: vallen die broeken ook echt als 34/36 of kleiner?
Normaal vind ik altijd dat rijbroeken kleiner vallen....
Fijn floor dat je zo lekker hebt gereden!
SRY: ja dit weer is idd heel vervelend. Ik heb Gadget ook weer een dikkere deken op gedaan, die heeft het snel koud op z'n spieren. Maar je blijft wisselen! Ik was net beetje gewend aan het zonnetje
(zit geen leren zitvlak op toch?)
Als het nou verkocht zou worden en we de paarden dan dus aan huis hebben is de keus niet zo moeilijk. Qua appartementen daar zit ik dan beter qua oppervlakte en prijs dan nu in brabant en heb ook een stalling gevonden daar die me erg aanstaat waar ik me jongste dan kan zetten. Nick en Wyron zouden dan gewoon bij pap en mam kunnen blijven en die zoek ik dan ieder weekend lekker op. Hij heeft ook zijn rijbewijs nog niet en ik denk dat dat hem ook minder realistisch maakt.. Ik heb hem dit niet verteld dat ik daar heb gekeken en iets heb gevonden wat me aanstaat, wil niet dat het op die manier dan weer 'goed' zou komen...
Onvoorstelbaar zeg, hier schijnt de zon nu, geen vlokje sneeuw. Gisteren heeft 't heeeeel lichtjes wat vlokjes gesneeuwd maar er is niets blijven liggen.
Hier is ook een koude wind, ijzelt soms zelfs.
Geniet maar van het zonnetje
Alleen die wind bah
De hond vond het wel heel leuk
Die ligt nu k.o.
Alleen Joy had de deken scheef hangen, maar kon hem niet goed doen, had de hond bij me. En de hond is geen vriendjes met de paarden, wilt ze graag bijten. Moet mijn moeder straks de deken maar goed doen. Toen Cavella nog thuis stond en ik nam wel eens de hond mee, oehhh dan hadden die 2 altijd ruzie

Wat een gedoe voor je master. Hoop dat je direct kan instromen!! 
Alleen met draven wat onwennig en op de linkerhand is wennen voor haar, daar had ze pijn en nu niet meer. Maar ze liep goed
Ja ze staat ook leuk op de foto en roze
Zelfs mijn moeder vond het mooi, die wou het al op haar paard gaan gebruiken in de zomer, die is namelijk zwart. Ben nu aan het twijfelen of ik de ANKY french blue zal gaan bestellen....
Vind dat ook een hele leuke kleur
Hier is gelukkig niets gevallen. Super dat Cavella goed liep
Ben normaal niet zo van het roze, maar moet zeggen dat dit erg gaaf staat
French blue vind ik ook een erg mooie kleur, het is alleen dat ik geen dekje nodig heb en het geld beter kan gebruiken

Wat mij betreft mag de lente wel komen!
Ik zag de kleur, denk die moet ik hebben. Heb veel roze, zoals mijn kamer, ook fuchsia
Nja eerlijk gezegd heb ik ook helemaal geen dekje nodig, heb er genoeg maar kan het nooit laten

Hoop het zo voor jullie, zon en warmte
Zelf zit ik vanaf zondag in Egypte en daar is het tussen de 25 en 30 graden