Ben zojuist ook geslaagd, maar dan bij agradi. Voor een mooie bucas regendeken met halster+touw erbij. Voor 68 euro en een bucas 50 grams voor 92, ook met halsterset. Even pasvorm bekijken welke ik ga houden.
Betaal liever iets meer voor een goede deken zoals bucas tov de global dekens. Die heeft Bo, en ligt klote eigenlijk haha
Angela
Geplaatst: 16-10-13 20:33
Ik heb gekocht: 2 HV Polo polo's lange mouw voor 29,95 (samen) 1 HV Polo jas - 44,95 1 paarse anky pad - 29,95 1 longeerzweep in erg fout roze - 5 euro 1 HV polo fleecevest 24,95
Ben erg goed geslaagd en vond het zeker de moeite waard!
Ik heb een zwart hv polo dekje met ruitjes aan de randen, daarbij lichtblauwe peesbeschermers (passen bij het biesje en een dekje dat ik al heb), een bodywarmer en snoepjes. Wat een oplichterij trouwens met de rijbroeken! Ik ben er een aantal tegengekomen die qua reguliere prijs 10 euro goedkoper waren dan qua tentenkamp prijs..
Ik snap ook nooit dat mensen van heinde en ver komen voor de tentenkamp. Ik woon vlakbij, dus meestal rij ik wel een keer langs, maar als ik een eind met de trein of auto zou moeten kwam ik er nooit weer
Ik half uurtje met de auto, dat rij ik normaal ook voor een goede ruiterwinkel. Dus is het inderdaad wel waard!
Eight
Geplaatst: 16-10-13 22:18
Ik snap niet dat iedereen schrijft hoe erg ze het vinden tegenvallen, terwijl als ik daar kijk staat er een rij daar wordt je bang van.. Je moet niet voor een dubbeltje op de voorste rij willen zitten. Er zitten leuke koopjes tussen, maar je kunt niet alles vinden in de maat/kleur die jij wilt, dat zit er nou eenmaal niet altijd in ik heb me goed vermaakt, en ik ben echt goed geslaagd.. Zal morgen eens fotos uploaden
Remark
Geplaatst: 16-10-13 22:20
Ik was bijna 2 uur onderweg met de trein. Wilde er gewoon graag een keer heen en nu ik een studentenov heb kostte het me niks!
CharlievdH
Geplaatst: 16-10-13 22:21
Nou, voor zo'n tentenkamp had ik wel een uurtje willen rijden hoor. Bij mij in de buurt is het lang niet zo goed. Ik had graag een leuke witte of donkerblauwe anky gewild of een ander leuk dekje!
Calice
Geplaatst: 16-10-13 22:21
Je moet er inderdaad gewoon meer heen gaan voor het vermaak en het is mooi meegenomen als je wat leuke dingen weet te scoren. De meest gangbare maten of gewilde zijn er snel uit, en dat is logisch ,is bij bijv de V&D of Bijenkorf ook altijd. Al kan je op de laatste dag ook heel veel geluk hebben als ze er nog de laatste dingen bij gooien .
Ik ga elke jaar trouw met een oud stalgenootje. De enige dagen in het jaar dat ik haar zie. Het is een soort traditie en die houden we gewoon in stand. Soms kopen we enkel een zak snoepjes
Angela
Geplaatst: 16-10-13 22:26
Ben wel blij dat ik er meteen met opening was. Veel van de gewone maten of leuke modellen was er niet te vinden. Had echt een paar leuke koopjes
Trouwens iets meer als een uur gereden met de auto. Vond het wel de moeite waard voor een keertje
Ik twijfel, is het de moeite waard om te gaan voor een deken van maat 205/215? Vorig jaar ook gedaan en nog thuis gekomen met een hele fijne 300 grams waterdicht voor 40 euro?
Ik ga ook nog voor een (uitrij)deken van maat 205, ga er wel vanuit dat die er nog liggen, aangezien dat 'grote' maat is, en minder gewild dan 175 en 185
Nope, maar ik mag hopen dat ze die elke dag gewoon aanvullen?
Mchll__
Geplaatst: 16-10-13 22:49
Diertjec schreef:
Ik ga ook nog voor een (uitrij)deken van maat 205, ga er wel vanuit dat die er nog liggen, aangezien dat 'grote' maat is, en minder gewild dan 175 en 185
Van ES blauw of groen lagen er van XXL vanavond nog een stuk of 8 a 25 euro.
Hv polo uitrijdekens liggen er nog zat!
TIP: binnen liggen ook nog een aantal losse aanbieding dekens! (Heb ik de mijne ook vandaan) alleen hangt daar de aanbiedingsprijs niet aan maar bij de kassa weten ze de prijzen wel.