Ik zei het toch...? EEN PLAATJE, g..samme wat is-ie mooi (en dat zeg ik niet snel!). Hij heeft ook een mega-uitstraling van zichzelf he, echt de X-factor.
Veel succes op de keuring, hoop dat hij z'n beste beentje voorzet en de hele boel platWelsht. ...hahaha.
even uit mijn mee lees status maar hij toont wel al heel veel. denk dat het een stevige grote owjah en mooi beest word! hij is nog iel ja maar dat mag op zijn leeftijd toch
hier krijg ik ook moeilijk gram vet aan mijn hengstje, hij is ook altijd zo druk. vorig jaar als 2 jarige ook echt rank, maar als je zag wat ie allemaal deed op een dag in het land, dan is het niet moeilijk.
darwin
Geplaatst door de TopicStarter: 25-04-13 11:13
HAhaha, sommige reaktie's hier Vanmiddag gaan we het monster maar vast wassen, want morgen wordt het nog maar 12 graden en dat vind ik te koud. Nu maar hopen dat ie zich schoon houdt tot Zaterdag.
Gluur nog steeds mee. Heel veel succes zaterdag. Blijft het een stoere bink vinden. En probeer maar is zo'n overactieve kleuter wat voller te krijgen, dat gaat bijna niet. En natuurlijk heel veel fotoo's plaatsen
Elvi_Elisa
Geplaatst: 25-04-13 13:07
Wat grappig zeg, kom ik dit topic tegen. 'Ken' hem nog wel van in het begin! Wat is hij mooi aan het uitgroeien zeg, echt heel leuk om hem zo te zien wat een verschil!
Zn oog is ook mooi, aftekening loopt gewoon door op het oog lijkt het wel
Anoniem
Geplaatst: 25-04-13 16:37
darwin schreef:
HAhaha, sommige reaktie's hier Vanmiddag gaan we het monster maar vast wassen, want morgen wordt het nog maar 12 graden en dat vind ik te koud. Nu maar hopen dat ie zich schoon houdt tot Zaterdag.
Er zijn van die pyama's te koop voor paarden, blijven ze lekker schoon in (sleezy????)
doe je het witte webhalster om of de leren? vind de leren veel mooier staan,die witte maakt zijn hoofd zo lang.
succes morgen! helaas kan ik er niet bij zijn want had deze knappe vent graag in het echie gezien!
darwin
Geplaatst door de TopicStarter: 26-04-13 19:55
Ik doe een hoofdstel aan, heb je ook veel meer te vertellen. Heb ze straks nog allebei gepoetst, morgen nog wat kalk en olie hier en daar en dan kan het feest beginnen. Heb wel besloten om de stangen uit de trailer te halen om nog meer beschadigingen te voorkomen.
Dank jullie, begin nu toch wel een beetje zenuwachtig te worden Hoop dat het een beetje gaat op de trailer, want de laatste keer was niet zo'n succes !
Nou volgens mij ging het wel goed! Hij deed mooie rondjes door de baan, erg leuk dier! Dat belooft voor de toekomst Darwin! benieuwd over een paar jaar! jack deed het ook weer erg mooi!