Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
M_D_H schreef:Faya__ schreef:Nee, maar er zijn zoveel allround weken en de mensen onder de 18, die vrijwel altijd nog op school zitten, met een paard kunnen dus gewoon niet op kamp. Snap best dat michelle boos is.
Ik ben hopelijk vanmiddag op tijd thuis om even te bellen.
@emptywords ja op papier wel, maar in de praktijk dus echt niet, zat vorig jaar gewoon bij 3 pony's in, die alledrie ook 10A stonden ingeschreven en ik 10B. Daarom is het ook zo stom dat ze nu zo strikt doen, terwijl ze dat zelf ook niet doen in de praktijk.
ja, maar ik rij dus ook met een pony bij de paarden en ga dus ook naar de paardenweken, mischien reden die 3 ponys ook bij de paarden?
en startte ook alledrie gewoon pony's. EmptyWords schreef:aan de andere kant, de meeste met paarden werken, dis kunnen makkelijk buiten de vakantie om, om voor de kinderen de weken in de vakantie te kunnen organiseren.
als je in een 10a groep zit, terwijl je in de 10b groep zit, zou ik daar toen wat aan gedaan hebben. daarbij, wil je werkelijk naar een week waar allemaal mensen onde r18 naartoe gaan? ik wilw el met leeftijdsgenoten op kamp hoor.

listiglistje schreef:Ik snap eerlijk gezegd al dat gedoe nietje kan toch wel 5 dagen vrij regelen....ik moet toch ook vrij/toestemming vragen op mijn werk? (heb ik al gedaan trouwens
)
Uitzonderingen daargelaten natuurlijk zoals bv tentamen/examenweek oid.
Lioony schreef:Ik vind t ook erg krom.. Voor regio noord is het net 1 week..
Gelukkig hebben altijd al 2 weken voor de officiële vakantie vrij. Ik val dus ook onder regio noord, maar kan wel gaan. Gelukkig ook geen hertentamens in die week, zijn pas na de vakantie.
_Sannee schreef:listiglistje schreef:Ik snap eerlijk gezegd al dat gedoe nietje kan toch wel 5 dagen vrij regelen....ik moet toch ook vrij/toestemming vragen op mijn werk? (heb ik al gedaan trouwens
)
Uitzonderingen daargelaten natuurlijk zoals bv tentamen/examenweek oid.
Op mijn opleiding gaat dat niet zo makkelijk om 5 dagen vrij te vragen omdat ik dan veelste veel mis ..
Als je werkt gaat dat waarschijnlijk alweer een stuk makkelijker denk ik.