Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
NathalietjeB schreef:ik denk dat ik mijn portemonee maar zo veel mogelijk probeer weg te stoppen anders weet ik wel aan t eind van de dagdan kom ik met veeeelste veel thuis...moet zoiezo nog kijken voor een mooi nieuw halster en touw en misschien nog een touwhalster maar dat zie ik dan wel weer
moet wel zeggen dat ik niet zoveel hoef t sjouwen met me kinderwaggieen las ook iets over paardenkoekies al keer eerder op 1 of ander evenement de hele dag met zo een grote bak gesleurd was geen aanrader
Jolandaa_ schreef:NathalietjeB schreef:ik denk dat ik mijn portemonee maar zo veel mogelijk probeer weg te stoppen anders weet ik wel aan t eind van de dagdan kom ik met veeeelste veel thuis...moet zoiezo nog kijken voor een mooi nieuw halster en touw en misschien nog een touwhalster maar dat zie ik dan wel weer
moet wel zeggen dat ik niet zoveel hoef t sjouwen met me kinderwaggieen las ook iets over paardenkoekies al keer eerder op 1 of ander evenement de hele dag met zo een grote bak gesleurd was geen aanrader
Baby thuis laten en de wandelwagen mee nemen voor de spulletjes