Yvie_Juudje schreef:Arielle_ schreef:Yvonne kom jij ook naar 5??? Nee 4B Week 5 wordt tweede keus Nooouuhooouuu, 5 is much gezelliger!
Ik word helemaal hyper Ga zelfs zo snel dat bokt het niet aan kan Die zegt: Je kunt niet zo snel een bericht plaatsen na je laatste bericht
Maar er staat bij dat de inschrijving op 13 januari van start gaat, dus zetten ze hem dan niet morgenochtend om 09.00 uur erop ?
iSaBeLL schreef:Maar er staat bij dat de inschrijving op 13 januari van start gaat, dus zetten ze hem dan niet morgenochtend om 09.00 uur erop ?als t goed is wel
ja dat doe ik ook maar word op school vast niet gewaardeert als ik daarvoor de eerste 2 uur thuisblijf haha
Ohhh ik hoop het zo op donderdag moet ik altijd naar school dus kan ik wel even 1 uurtje schrappen!vrijdag weer stage dus word dat hem niet
Oh nog geen inschrijfformulier hier dus!Men ik word er gewoon helemaal hyper van! Ik ben echt zo bang dat ik er niet bij komen (in week 10B)
Ja als je het zo leest inderdaad bij iedereen! Heeft er al iemand een alternatief als je niet geplaatst wordt?
michellee73 schreef:Jij hebt week 5 ook nog geen vakantie of? Ik weet eigenlijk niet eens wanneer mijn vakantie begint, had eind juni geloof ik nog een tentamenweek en neem aan dat ik daarna zo ongeveer vakantie heb
Ik ga naar 10B met een vriendinnetje!Het inschrijfformulier wordt dus ook pas om 9 uur erop gezet morgen?
Ik hoorde vandaag dat ik zelfs tot 18 juli op school moet blijven? Dat is wel erg laat toch? Beter plaatsen ze eerst mensen met pony's in de allround pony dan Ponyweken zijn er veel meer van..
ik geef me op voor de pony weken, maar ga wrrs met een paard naar de paarden weken, kon het laten omzetten