Een oranje, blauwe een groene een een zwarte. 2 van die HarrysHorse hoofdstellen en de rest van een duitsmerk.

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Inn schreef:minouesmee schreef:Ik heb endurance hoodstellen zien hangen hoor of lees ik het verkeerd.
Wij hebben er naar gezocht en niet gevonden.
Roxxiejj schreef:Staat Goedhart er ook ja? Mooi, kan ik gelijk vragen of ze een dichte martingaalvork voor me hebben in de kleur turquoise, zeegroen, zeeblauwig
Ik ga zaterdag, weet niet of we nog plek hebben in de auto's. Weet namelijk nog niet precies met hoeveel mensen we gaan, geloof momenteel rond de 7 mensen, hebben plek voor 10 denk ik...
(ook makkelijk voor kaarten kopen, groepskorting!)
_Jessie schreef:Ow daar heb ik echt over heen gelezen over foto's. Wel mega balen zeg...
Ach ja ben toch wel benieuwd hoe het daar is en neem mn kleine camera wel mee in mn zak
xTweetyx schreef:_Jessie schreef:Ow daar heb ik echt over heen gelezen over foto's. Wel mega balen zeg...
Ach ja ben toch wel benieuwd hoe het daar is en neem mn kleine camera wel mee in mn zak
mag je dan geen foto's maken???
wij hebben een opdracht van school,over wat er veranderd is in jou afdeling(dressuur,springen, enzo)
en daar hebben we ook foto's voor nodig.....
charmar schreef:denk dat het meer betrekking heeft op de shows waar je geen foto's van mag nemen, shops/stands etc
lijkt mij juist wel dat je daar foto's mag maken, gratis reclame voor de standhouder lijkt me zo toch?![]()
mis alsnog de fotoooosss vd aankopen van iedereen..wil zien zien zien...
Inn schreef:minouesmee schreef:Ik heb endurance hoodstellen zien hangen hoor of lees ik het verkeerd.
Wij hebben er naar gezocht en niet gevonden.