Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
curly2day schreef:Zo ik zit gedouched en wel met laptop op de bank, lekker zeiknat geregend......... en een onweersklap gehad op de pleisterplaats......
Nog 2 telefoons gered.... van de verdrinkingsdood....haha
Leuk om Jos nog even te spreken, Kim en Maaike nog gezien.
En horseware ..... met vader?
Ik hoop dat iedereen een beetje fatsoenlijk over gekomen is!
No_No schreef:WIj zijn ook weer terug! Eerste stuk reed ik alleen met mn HieperdepieperdribbeldoosFotograaf was bijzonder eng
We zijn er dan ook met een grote boog omheen gegaan.
Pas bij het bordje "pleisterplaats 1 km" konden we stappen vond mn hieperdepieperdribbeldoos! Blaren op mijn handen.. Eenmaal op de pleisterplaats aangekomen begon het te rommelen! Ik heb toen een groepje gevraagd of ik mee mocht rijden. Deze groep ging nog al snel zeiden ze dus ik heb een ander groepje gezocht. Ik kwam bij een paar andere bokkers terechtvan deze mocht ik gelukkig mee rijden! Ik ben echt een bibber door met onweer! Wat was ik blij dat ik mee mocht zeg! Paardje was vanaf de pleisterplaats gelukkig een stuk rustiger
.
We zijn met z`n alle behoorlijk nat geregend! Zelfs ons ondergoed kon je uit wringen! Ik had zelfs rainlegs aan, bodyprotector en een "regenjas" die eigenlijk een VERregenjas is. Veel andere mensen hadden geen regenkleding mee, die waren helemaal kledder!
Thuis aangekomen heb ik het paardje lekker verzorgd. Lekkere bak met slobber gegeven en een deken op gedaan.
Hopelijk is het morgen beter!
Deze dag is op het verregenen en de onweer na een prima dag!
Oh ja, vrijwillegers? BEDANKT VOOR JULLIE INZET! Helemaal TOP![]()
![]()
![]()
De worst was heerlijk!!![]()