1dream schreef:ja maar ze kunnen dan toch zelf stemmen toevoegen.
maargoed dit zegt mijn moeder en ik vind het harstikke leuk en zie wel hoe het gaat!!
ach zo...daar heb ik helemaal niet aan gedacht joh...we zien het wel, gewoon doorgaan

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
1dream schreef:ik zeg ook niet dat het niet eerlijk gaat.
vind het juist wel grappig want die Joris krijgt bijna geen stemmen meer
Bari schreef:Sjaad schreef:Ik begrijp dat er dus op 31 maart ( over 3 dagen? ) al een selectie plaatsvindt? Zo ja, waar gaat dat dan gehouden worden?
En wanneer wordt bekend welke paarden daar heen mogen? Zijn dat nu alleen de 25 hoogstgeplaatste van de stemmen of ook paarden die de jury uitkiest?
de selecties vinden online plaats hoor, pas naar de finale gaan dan de paarden die overblijven. zo begrijp ik het.
trouwens als tweede jurylid schiet me die meid uit GTST binnen, weet niet zeker hoe ze heet maar die fokt ook arabier. ze is al uit de serie maar in GTST had ze iets met bas muis, de zoon van ludo...zal dat kunnen?
1dream schreef:oke je doet het ook voor een doel.
goed zeg!!
Bari schreef:1dream schreef:oke je doet het ook voor een doel.
goed zeg!!
even in het kort. Ik ben in deze competitie gestapt om de stichting staps te helpen. dit is een stichting voor aangepast paardrijden voor kinderen met een handicap. op dat moment hebben ze allerlei problemen, en elke keer zetten de vrijwilligers voor in dat deze mensen kunnen blijven rijden. spulletjes inkopen ter waarde van 1500 euro zal natuurlijk meer dan welkom wezen. daarom doet mijn paardje mee. het lot van staps is op dat moment erg onzeker, en ik wil hun graag op die manier helpen en weet je natuurlijk nooit wie het verder nog bereikt. ik help zelf ook op dinsdag avond met meelopen naast de paarden, en het is geweldig om te zien hoe deze mensen genieten.
Sita_ schreef:Ik zal het eens even opzoeken van dat in de penny..
http://www.penny.nl/nieuws/bericht/420?nieuwsoffset=
Hier staat het tussen, en dan staat er ergens iets dat het oneerlijk is dat er eentje word voorgetrokken ofzo?
Oh.. En nu ik het beter lees zie ik dat ze vinden dat Feidja voorgetrokken word..
Sita_ schreef:Ik zal het eens even opzoeken van dat in de penny..
http://www.penny.nl/nieuws/bericht/420?nieuwsoffset=
Hier staat het tussen, en dan staat er ergens iets dat het oneerlijk is dat er eentje word voorgetrokken ofzo?
Oh.. En nu ik het beter lees zie ik dat ze vinden dat Feidja voorgetrokken word..