MyFee schreef:Jaa,kan ook niet wachten om m terug te zien!
Kan ik niet met je meereizen
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
MyFee schreef:Jaa,kan ook niet wachten om m terug te zien!
waarvandaan dan?

kivas schreef:ben echt a-technisch maar de llijst van de paarden lukt me niet te vinden, zie alleen pony`s staan en die kan ik niet veranderen in paarden if you know what i mean

LiSSy schreef:kivas schreef:ben echt a-technisch maar de llijst van de paarden lukt me niet te vinden, zie alleen pony`s staan en die kan ik niet veranderen in paarden if you know what i mean
als je even de laatste pagina van dit topic zou lezen zou je weten dat de lijsten van de paarden er nog niet op staan...
Op de één of andere manier lukte het niet om naar beneden te scrollen, dus zag dat hele inschrijf, startlijst, vraagprogramma gedeelte niet. 

kivas schreef:als je even de laatste pagina van dit topic zou lezen zou je weten dat de lijsten van de paarden er nog niet op staan...

en heeft er een van jullie al een keer in het 't molke gezeten, zo ja wat vond je er dan van wij hebben een 6 per. huisje met sauna
en wie gaat er allemaal op maandag al daar wat rond rijden
sannenn schreef:waar slapen jullie allemaalen heeft er een van jullie al een keer in het 't molke gezeten, zo ja wat vond je er dan van wij hebben een 6 per. huisje met sauna
![]()
en wie start er allemaal M1,Z1 of Z2 bij de paardenen wie gaat er allemaal op maandag al daar wat rond rijden
haha nee beetje flauw 
AlexAuto schreef:Diegene die de 'Bokt-startlijst' willen vullen kunnen hier terecht:
http://ruda.nl/2007/?bokt=
Veel succes!!
Met sommige rubriek-tijden ga ik nog even aan de slag, 00:00 uur is niet echt handig
De link kan je ook terugvinden in mijn onderschrift.