Kur op muziek op zaterdag

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

yvonnepuntnl

Re: Kur op muziek op zaterdag

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-08-06 03:54

Ik ben net een half uur thuis. Het was geweldig. We hebben Anky nog toegezongen met een hele groep (Anky Bedankt!)en ze kwam ook nog even naar ons toe. Super avond gehad!!

Kendera

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-06 05:59

phoeh ik ben ook net thuis, komen we bij de bus aan, issie kapot! baleeeen!! ik vond het echt supergeweldig!!!

Sabinee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-06 08:46

Foto's Haha! ?

FlairS

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-06 09:09

Gisteravond na de Kur wilde ik typen dat ik een voorgevoel had:De manier van rijden,de angst bij het gaan rennen van Salinerp,ik zei tegen mijn echtgenoot;Volgens mij is ze zwanger!En ja hoor vanochtend in de krant bevestigd!Anky is inderdaad zwanger! Haha!

pros_zero

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-06 09:13

aha daarom begon ze te schreeuwen Nagelbijten / Gniffelen

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-06 09:14

FlairS schreef:
Gisteravond na de Kur wilde ik typen dat ik een voorgevoel had:De manier van rijden,de angst bij het gaan rennen van Salinerp,ik zei tegen mijn echtgenoot;Volgens mij is ze zwanger!En ja hoor vanochtend in de krant bevestigd!Anky is inderdaad zwanger! Haha!

scan scan scannnnn? Haha!

Krant op Zondag? Welke was dat? Haha! Misschien krijgen wij hem ook nog.

milou123

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-06 09:16

ja scan...!!! Haha!

FlairS

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-06 09:28

Scanner is kaduuk helaas! Boos! Maar ik denk dat het vandaag op wel op haar site vermeld gaat worden(Als de krant die ik lees op zondag geen sprookjes verteld tenminste Haha! )

Kajanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-06 10:03

Ik zei ook tegen mijn man volgens mij is ze zwanger, Haha! ze was zo anders in haar rijden en ja de hormonen spelen dan mee en de angst om te vallen dus ook Tong uitsteken

Wel onwijs leuk voor haar. OK dan!

ceasario

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-06 10:09

Kajanus schreef:
Ik zei ook tegen mijn man volgens mij is ze zwanger, Haha! ze was zo anders in haar rijden en ja de hormonen spelen dan mee en de angst om te vallen dus ook Tong uitsteken

Wel onwijs leuk voor haar. OK dan!

Ze is al eens meer zwanger geweest. En was ze toen ook anders in haar rijden.
Ze heeft de eerste twee wedstrijden gewoon met spanning naar het paard toe gereden.
Salinero kreeg daar geen moment ruimte in de hals.
En gisteren als je goed keek net bij het binnenkomen zag je een Salinero op lengte. punt. Ach gut

Kendra

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-06 10:11

Ja ja, ik dacht het ook al - grappig toch, dat het dan ook klopt. Vrouwelijke intuitie, zullen we maar zeggen.

ceasario

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-06 10:15

Kendra schreef:
Ja ja, ik dacht het ook al - grappig toch, dat het dan ook klopt. Vrouwelijke intuitie, zullen we maar zeggen.

Had je vooraf ook de blaadjes gelezen? Haha!

FlairS

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-06 10:15

Kendra schreef:

Als het vrouwelijke intuitie is is het geweldig!Nu nog uit Anky's mond zelf horen dat het echt zo is Haha! Anders was ik een beetje voorbarig(en de krant ook) Cool

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-06 10:18

Super hoor!! Zal ze op tijd weer terug zijn voor Peking?? Vast wel! Ja

Julia

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-06 10:27

Wat leuk! Dus het is waar dat Anky zwanger is?! Lachen

Vanavond om 23:15 tot 00:15 is er Eventing op Eurosport, kijken jullie weer en wordt er een apart topic aangemaakt of niet?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-06 10:29

Juultj schreef:
Wat leuk! Dus het is waar dat Anky zwanger is?! Lachen

Vanavond om 23:15 tot 00:15 is er Eventing op Eurosport, kijken jullie weer en wordt er een apart topic aangemaakt of niet?

Wat let je?? Knipoog

Mizoan

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-06 10:38

Direct naar de brievenbus gegaan en krant eruit gerukt.
Op de voorpagina spreken ze over dat het bevestigd is echter verder op gaat het alleen over een vermoeden dat men in Aken heeft......Maar het zou zo maar kunnen Clown

HorseMoments

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-06 10:46

Wat een leuk nieuws! En wat was het geweldig. Ik heb gisteren echt genoten van de sfeer en de mensen in aachen. Had het voor geen goud willen missen!! En ik vond de t-shirtjes van sommige Nederlandse fans erg grappig met de tekst: "Beter laag diep en rond, dan stug en stijf in de mond!"

CarpeDiem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-06 10:48

GribaldiFAN schreef:
Beter laag diep en rond, dan stug en stijf in de mond!"

Op zich wel moi ja!

Vond t echt verdiend dat ze heeft gewonnen. Het is bij haar gewoon een kur OP muziek. Bij anderen is het een kur MET muziek.. De muziek is op het lijf van het beestje geschreven, en ik had stiekem wel kippevel ja!!

Fitzroy

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-06 10:50

Ik heb een nietszeggende reactie van de NOS gehad dat ze mijn mail doorsturen naar de betrokken redactie Gestoord
Lekker op tijd ....

HorseMoments

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-06 10:53

Ik had op sommige momenten ook echt kippenvel. Anky en Salinero waren onbetwist de beste. Ik stond tussen Engelsen en Duitsers in en ze leefden allemaal mee. Op een gegeven moment stonden we met z´n allen ANKY ANKY ANKY te roepen. Zo´n eenheid is echt heel mooi om mee te maken. En met de fantastische schimmel werd op het laatst van de kür door het hele publiek meegeklapt, echt fenomenaal!! Ik vond alleen het gejoel na de proef van Nadine Capellmann wat onsportief, in mijn ogen waren de punten gewoon terecht.

Ulissa

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-06 10:56

Citaat:
Gisteravond na de Kur wilde ik typen dat ik een voorgevoel had:De manier van rijden,de angst bij het gaan rennen van Salinerp,ik zei tegen mijn echtgenoot;Volgens mij is ze zwanger!En ja hoor vanochtend in de krant bevestigd!Anky is inderdaad zwanger!

Als *de krant* de Telegraaf is wacht ik op een officiele bevestiging. Haha!
Er staat nog niks op haar site.

Ze is al zo vaak zwanger geweest.

xCarlyx

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-06 11:16

ben gister ook geweest!! was echt zo prachtig mooi!!!! die deen was ook super!! Salinero hebben ze wel erg onopvallend weggehaald, en die andere erg onopvallend er neer gezet! had het helemaal niet gezien!! (zag in mn ooghoek wel ineens een zwart paard weglopen, ma wist niet dat t salinero was! Ach ja, T was wel prachtig!!!! en idd, dat publiek! iedereen deed mee!!Maar toen die deen en anky hadden gereden was t wel echt t toppunt! haha.

Liberte

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-06 11:22

Weten jullie waarom het publiek ging fluiten naar sommige ruiters?

_Anke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-06 11:26

Carly22 schreef:
ben gister ook geweest!! was echt zo prachtig mooi!!!! die deen was ook super!! Salinero hebben ze wel erg onopvallend weggehaald, en die andere erg onopvallend er neer gezet! had het helemaal niet gezien!! (zag in mn ooghoek wel ineens een zwart paard weglopen, ma wist niet dat t salinero was! Ach ja, T was wel prachtig!!!! en idd, dat publiek! iedereen deed mee!!Maar toen die deen en anky hadden gereden was t wel echt t toppunt! haha.

Ik vond het niet zo onopvallend, maar maybe was ik teveel op Salinero aan het letten Knipoog