Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
FlairS schreef:Gisteravond na de Kur wilde ik typen dat ik een voorgevoel had:De manier van rijden,de angst bij het gaan rennen van Salinerp,ik zei tegen mijn echtgenoot;Volgens mij is ze zwanger!En ja hoor vanochtend in de krant bevestigd!Anky is inderdaad zwanger!
Kajanus schreef:Ik zei ook tegen mijn man volgens mij is ze zwanger,ze was zo anders in haar rijden en ja de hormonen spelen dan mee en de angst om te vallen dus ook
![]()
Wel onwijs leuk voor haar.
Kendra schreef:Ja ja, ik dacht het ook al - grappig toch, dat het dan ook klopt. Vrouwelijke intuitie, zullen we maar zeggen.
Kendra schreef:Ja ja, ik dacht het ook al - grappig toch, dat het dan ook klopt. Vrouwelijke intuitie, zullen we maar zeggen.
Juultj schreef:Wat leuk! Dus het is waar dat Anky zwanger is?!
Vanavond om 23:15 tot 00:15 is er Eventing op Eurosport, kijken jullie weer en wordt er een apart topic aangemaakt of niet?
GribaldiFAN schreef:Beter laag diep en rond, dan stug en stijf in de mond!"
Citaat:Gisteravond na de Kur wilde ik typen dat ik een voorgevoel had:De manier van rijden,de angst bij het gaan rennen van Salinerp,ik zei tegen mijn echtgenoot;Volgens mij is ze zwanger!En ja hoor vanochtend in de krant bevestigd!Anky is inderdaad zwanger!
Carly22 schreef:ben gister ook geweest!! was echt zo prachtig mooi!!!! die deen was ook super!! Salinero hebben ze wel erg onopvallend weggehaald, en die andere erg onopvallend er neer gezet! had het helemaal niet gezien!! (zag in mn ooghoek wel ineens een zwart paard weglopen, ma wist niet dat t salinero was! Ach ja, T was wel prachtig!!!! en idd, dat publiek! iedereen deed mee!!Maar toen die deen en anky hadden gereden was t wel echt t toppunt! haha.